Ook in februari naar Cuba?

Hi,

Handig al die tips & trucs hier over Cuba. Daar heb ik zeker wat aan.

Zijn er nog meer mensen die in februari naar Cuba gaan? Ik vertrek 9 februari voor drie weken. Misschien leuk om een stukje samen te reizen?

groetjes,
Merel

Ha Merel!

Ben je inmiddels op Cuba? Is er nog veel overlast door de schade van de orkanen van eind vorig jaar?
Ik ga waarschijnlijk 15 maart die kant op!

Groetjes Marieke

Hi Marieke,

Alleen in Baracoa heb ik goed kunnen zien welke schade IKE heeft aangericht - vooral aan de eerste rij huizen aan de Malecon (hoodstraat ad kust). Maar is nog steeds de moeite waard om te bezoeken. En in sommige plaatsen eet je ander fruit en groente dan in andere plekken… omdat sommige plantages verwoest zijn.

Cuba was echt geweldig. Ik zou zo weer gaan!!!

Veel plezier!

gr. Merel

Hallo merel,
Ik zag dat je in de februarimaand naar Cuba bent geweest.
Wij(mijn man en ik) gaan zoals het er nu naaruit ziet in februari 2011 voor het eerst naar cuba. groepsrondreis the best of cuba van holland international(12 dagen) en een strandverlenging van 7 nachten in varadero hotel sandals royal hicacos.
Hoewas het met het weer gesteld in die maand?

gr. Fransje :dag:

Het kan er al best lekker warm worden; er wordt een gemiddelde temperatuur van 27 graden voor februari gegeven. Maar met fris windje en wat wolken zijn 20-25 graden ook niet vreemd.
De afgelopen winter was het er naar cubaanse maatstaven zelfs koud en lang koud, tot in februari kwam de temperatuur maar weinig boven de 20 graden.

Hi Fransje, late reactie, sorry. Kom hier niet meer zo vaak.
Nou ik heb 2,5 weken heeeeerlijk weer gehad in Cuba, tot ik in Varadero aankwam, helaas. Daar was het koud en bewolkt. Tijdens mijn rondreis in Trinidad, Santiago, Baracoa en Havana heb ik alleen maar warm en zonnig weer gehad. Misschien moet je een beetje mazzel hebben. Veel plezier en een goede reis in ieder geval!
gr. Merel