Ook ik wil me voorstellen!

Hallo allemaal,

ik ben Pauline en 25 jaar oud, genietend single, sinds kort gediplomeerd IC-verpleegkundige en woonachtend in de Achterhoek. Buiten dat ik erg veel van mijn werk houd, ben ik ook een fervent amazone en rijdt ik wedstrijden met mijn verzorgpaard. Ik ben dan ook een enorme dierenliefhebber en als ik kon zou ik nog meer dieren aanschaffen buiten mijn huidige 2 katten.

Ik ben op dit forum terecht gekomen door aanraden van een facebookvriendin, ik wil namelijk al heel lang heel graag naar Australië en vind dat het nu tijd wordt om die droom te gaan verwezenlijken. Ik ben hier gekomen om ideeën op te doen, maar misschien ook wel om een reisgenoot te vinden die het avontuur met mij aandurft.

Ik ben nog vrij groen wat reizen betreft, ben een weekje op Zakynthos geweest, een weekje op Mallorca, een weekje in Turkije en afgelopen januari ben ik een week met een singlereis naar Curaçao geweest. Dat was echt geweldig! Nu is mijn droom dus Australië. Gezien wat ik moet voorbereiden denk ik dat eind dit jaar misschien iets te voorbarig is, maar uiterlijk 2015 wil ik er geweest zijn.

Mocht ik iets vergeten zijn of zijn er vragen dan hoor ik het graag!

Groetjes Pauline

Hoi Pauline,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie plannen om op vakantie te gaan naar Australië,Pauline!
Er is zoveel te zien, te beleven, te doen en te ontdekken, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele hoogtepunten tijdens een vakantie zijn o.a. de moderne, bruisende hippe stad Sydney, de wildernis van de Outback, Kakadu National Park met Aboriginal rotstekeningen, de Great Ocean Road een prachtige kustroute, Fraser Island het grootste zandeiland ter wereld, de eucalyptusbomen in Blue Mountains, pinguïns op Phillip Island.
Voor verdere antwoorden op al je vragen kan je bij ons terecht op het Australië Forum
Las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot,wel je kan altijd een oproepje posten in het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent,Pauline!
Succ6 nog met je reisplannen !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.