Hoi allemaal!
Ik ben Pauline, 25 jaar en ic verpleegkundige. Eigenlijk al zolang ik mij kan herinneren wil ik Australië een keer gaan bezichtigen. Ik denk dat als ik het nu niet doe het ook nooit meer zal gebeuren dus vandaar deze oproep!
Ik heb een vaste baan en zit dus wel vast aan bepaalde maanden. De uren die ik heb opgespaard kan ik opmaken in februari/ maart en oktober/ november 2015. Mijn idee is om de oostkust te bekijken in 6-8 weken. Ik wil zelf erg graag Sydney zien, voor mij is het ook een pre om daarom op sydney te vliegen. Verder zou ik het ook geweldig vinden om een kleine week op een farm te ‘werken’, het zogenaamde jillaroo idee.
Mijn reisideaal is dus strikt de toerist uit hangen, ik ben niet van plan te werken.
Wat meer over mijzelf: ik woon bijna 4 jaar op mijzelf en geniet hier dagelijks van. Echter ben ik te perfectionistisch om op de bonnefooi naar Australië te vertrekken. Ik zou dus meer rust in mijn lijf hebben als een groot deel van de reis al gepland is. stel je voor dat ik geen slaapplaats heb! daar ben ik het bangste voor, ook al ken in de verhalen dat australië echt wel op de toeristen is berekend.
Ik houd van hardlopen en paardrijden, al ben ik niet erg atletisch hoor haha. Ik ben een echte dierenvriend en kan van de kleine dingen genieten.
Ik ben benieuwd of er iemand met mij mee zou willen!?