Beste lezers,
Mijn vriendin en ik beginnen 8 november aan onze reis in Azië. We zijn van plan 6 maanden te reizen door de landen: Thailand, Laos, Cambodja en Viëtnam. We zijn beide pas 18 jaar, erg jong dus. Toch denk/weet ik dat we volwassen genoeg zijn om zo’n grote stap te ondernemen. Voorbereiden hebben we uiteraard wel gedaan. Toch luisteren we nog graag naar meningen ideeën en tips van anderen. Vanwege het feit dat we zo jong zijn neemt zo’n reis wel wat risico’s met zich mee. Daarom zouden we graag horen van mensen wat we beter niet kunnen doen. Ook is het leuk te horen wat vooral wel! Ook de meest voor de handliggende tips ontvangen wij graag. We zijn nog zó onervaren dat bijna alles nieuw is. We zijn dus ook van plan vooral op de ‘begaande reizigers paden’ te blijven.
Zoals gezegt vertrekken wij 8 november. Bangkok is onze eerste bestemming. We zijn dus op zoek naar een goedkoop gasthuis. Een waar we op ons gemak bij kunnen komen van de lange reis(graag goed te bereiken vanaf het vliegveld)(tips?).
Groetjes, van ons.