:dag: Zoals bij “jungletocht” van Ramon1979 te zien is zitten r wel een aantal van ons in Suriname deze November. Zou r, met oog op toertjes boeken, intressant zijn dit met meerdere te doen? Het verhoogt de kans dat het doorgaat, en maakt de prijs meer onderhandelbaar/lager. Zelf vertrek ik 10 november met z’n 3-en. Een ongelukkig aantal (toertjes beginnen bij 4). Eniewee, 'kwee ook nie hoe precies, maar misschien handig voor individuen.
Hey,
dat is inderdaad best een goed plan aangezien voor sommige toers er een minimum aantal deelnemers moet zijn. En hoe meer ziel, des te meer vreugd natuurlijk. Ik ga samen met mijn broer heen en we zijn van plan om een appartementje te huren voor een maand in Paramaribo zodat we vaste plek hebben om terug te komen.
Welke plannen hebben jullie nog meer?
Gr Ramon
Een beetje op de bonnevooi. 'Tliefst zoek ik het daar een beetje uit, maar inderdaad, met het oog op die tourtjes… Ik weet alleen niet zo goed hoe we het best met elkaar kunnen afspreken. Ik neem zelf geen telefoon mee. Toch is het een goed plan. Hebben jullie daar ideeen over?
Onze plannen zijn simpel. Lekker lui rond Parbo hangen n fietsen en dan of 1 lange of 2 kortere tourtjes. Wat natuur , maar als het ff kan, ook Amerindianen en maroons bezoeken. We hebben maar 2 weekjes.
Leuk trouwens, ik ga ook met m’n broer !!! :teeth:
Wij willen ook alles daar plannen. Misschien kunnen we keer met groepje wat gaan eten en alles bespreken. Wij zijn er al op 2 nov dus kunnen alvast het één en ander uitzoeken…
Ik krijg ook wat adresjes van oud-collega’s die zelf Surinaams zijn en familie en vrienden hebben zitten…
Ik vertrek dus ook op 10 november! Het lijkt mij idd wel leuk om een keer wat af te spreken in Paramaribo en te kijken of een een tour met een groepje kunnen regelen!!
Deal. Zowel met mijmieke. Ramon, kan jij een leuk plekkie uitzoeken om aftespreken zodra jij daar ben. Zullen we dan op; laat zeggen de 12de afspreken? Dan kunnen we de 13de gaan rondshoppen voor tourtjes :biggrin: ! Kun je ons voor de 9de November per E-mail nog ff inlichten over de tijd n lokatie.
Klinkt als een plan. Mijn E-mail =: [EMAIL=“mingie_k9@hotmail.com”]mingie_k9@hotmail.com
:zon02:
Dat klinkt als een goed plan.
Ik ga samen met m’n broer alvast wat research doen en dan kunnen we met z’n 6-en (toch?) een leuke jungletour doen. Hoe meer personen des te goedkoper het kan volgens mij.
En we zullen ook een leuke plek uitzoeken om af te spreken de 12de…
Mijn email is overigens [EMAIL=“ramondegraaf@hotmail.com”]ramondegraaf@hotmail.com
Helemaal goed!! Ik denk dat we met z’n zessen zeker iets goeds moeten kunnen regelen!! Mingie en reismaatjes zie ik wellicht op schiphol al!!
Deal. Lijkt me gezellig. 'Kheb jullie e-mail adressen, dus 't komt goed (insh-Allah). 'Kheb r zin in !!!
:unibrow: