Het is zover, ik heb geboekt en vlieg 2 oktober naar Suriname voor vijf weken. Nu nog drie maanden wachten en de laatste dingen regelen zoals visum en inentingen.
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen in deze periode in Paramaribo verblijven???
Laat het me weten.
ik vertrek samen met mijn broer in november naar Suriname en ben momenteel beetje aan 't brainstormen over welke dingen we allemaal gaan doen. Ik ben sowieso een lange jungletour aan 't plannen, maar voor de rest weet ik 't nog niet echt.
Oh leuk, hoeveel november vertrekken jullie? We zullen elkaar niet zien, want ik ga in november al weer terug.
Maar ik ga vrijwilligerswerk verrichten en krijg twee weken van te voren te horen op welk project. Het wordt in iedergeval een jeugdinternaat of bij een kinderopvang.
Verder ga ik de eerste week ook een jungletour maken, citytour door paramaribo, kookles en taalles. Vast gesteld programma, maar ik heb er veel zin in.
Waar verblijven jullie?
het plan is om 2 november te vertrekken. We gaan in Nl niets regelen, dat komt daar allemaal wel. Zo heb ik 't 2 jaar geleden ook gedaan in Zuid-Amerika en dat is prima bevallen.