Onze route, goed te doen?

Hai!
Over 2 weken zijn we ein-de-lijk in Vietnam!
Mijn vriend en ik hebben de volgende route samengesteld, maar we vragen ons af of dit goed te doen is.
Als je feedback hebt, graag! We zijn vooral benieuwd of we in bepaalde plaatsen langer (of korter?) “moeten” blijven, of misschien zelfs iets over kunnen slaan.

Dag 1: aankomst Hanoi (7:50)
Dag 2, 3: verblijf Hanoi
Dag 3: naar Ha Long Bay
Dag 4, 5: verblijf Ha Long Bay
Dag 5: terug naar Hanoi, vanaf daar met de nachtbus naar Hué
Dag 6, 7, 8: verblijf Hué
Dag 9: reis naar Hoi An
Dag 10, 11, verblijf Hoi An
Dag 12: met de trein naar Nha Trang
Dag 13, 14: verblijf Nha Trang
Dag 15, 16: reis naar en verblijf in Mui Ne
Dag 17: reis naar Ho Chi Minh
Dag 18, 19: verblijf Ho Chi Minh
Dag 19, middernacht terug naar NL…

Schiet maar raak! :slight_smile: En alvast bedankt!!!

Groetjes, Marleen

Niemand??

Hallo marleen,

Sorry, maar was de afgelopen dagen bezig om mijn eigen vakantie te regelen, vandaar dit verlate antwoord.

Ik heb het schema gezien en heb wat opmerkingen en vragen.

Ik zou de trein nemen naar Hue vanaf Hanoi, is veel veiliger en comfortabeler.
Denk je dat je de aansluiting vanaf Halong mist met de bus naar hue, dan kan je ook op dag 3 naar Halong gaan.
En dus na Halong die dag inhalen in Hanoi.

3 dagen hue is voor alleen Hue stad wel lang, zou dit inkorten met 1 os zelfs 2 dagen.
Deze dagen misschien gebruiken voor de Mekong Delta of Mui Nee?

Hoop dat dit je wat kan helpen; zoniet laat het AUB even weten.

Gr.
Ton.

Hai Ton, geweldig, dankjewel! Ik denk dat we dan iets langer in Mui Nee blijven :slight_smile: En de trein naar Hue doen we zeker, had nog niet ontdekt dat dat ook kon! Kunnen we de tickets daar ter plekke kopen of is het beter vooraf te reserveren? Zag dat het een nacht/slaaptrein is.
Thanks again, het begint nu echt te kriebelen!!!
Groetjes, Marleen

Na het weerbericht gezien te hebben, willen we Halong Bay inwisselen voor Mai Chau.
Dan vliegen we vervolgens naar Hue en vervolgen zo onze reis. Ik denk dat we wat langer in Nha Trang blijven en wat korter in Mui Ne, Nha Trang lijkt ons wat relaxter :slight_smile: