Goedendag!
Wij zijn een jong, ondernemend gezin en willen graag een jaar (om te beginnen) naar het buitenland om daar te werken.
Met mijn ervaring in safari’s in Tanzania/Kenia en logistieke werkzaamheden in Congo en Myanmar voor Artsen zonder Grenzen zou ik mij samen met mijn vriend Flip (ondernemer in duurzaamheid) en onze 2 kinderen tegen een kleine vergoeding graag willen inzetten voor een ontwikkelingsproject, eventueel in combinatie met hospitality. We spreken allebei goed Engels, Frans, Duits en Spaans. Wie kan ons verder helpen met onze zoektocht?
Hartelijke groet,
Anne & co
Beste Anne, ken je deze website al? http://www.workaway.info/
Dank voor de tip Dorien, ik ken de site. Zover ik kan zien zijn het allemaal vrijwilligers jobs en we hebben wel een kleine onkosten vergoeding nodig om van te leven.
Dag Anne & Co
Wij zijn op zoek naar versterking voor ons management en hebben het profiel wat jullie zoeken.
Bekijk eens onze webwsite en laat dan weten wat je er van vind
Voor onze stichting: www.MamboSteunPunt.org
Dag Herman,
Via Jobnet Africa zag ik da jullie opnieuw op zoek zijn naar managers voor jullie mooie lodge. Sinds februari zitten we met het gezin in Malawi waar we een bakkerij (Bem-Bakery) managen. Een social enterprise waarvan de opbrengst naar een community centre gaat. Bij het zien van jullie advertentie reageerde mijn partner en ik gelijk enthousiast en zien we deze functie als perfecte opvolging na ons werk bij de bakkerij. Het enige waar we onze twijfels een beetje over hebben is de afgelegen, maar fantastisch mooi gelegen locatie. Op dit moment wonen we in een dorp met minder dan 800 inwoners waarvan we de enige blanken zijn. Met name ons oudste kind (3,5) heeft moeite met aansluiting met de kindjes ivm taal barriere. Maar mocht de vacature nog open staan kunnen we wellicht een keer bellen (met what’s app) om te horen hoe remote de lodge ligt en wat de mogelijkheden zijn voor kinder opvang. hierbij mijn e-mailadres : anneblom@gmail.com en lokale telefoonnummer: +265 999210642. Hartelijke groet, Anne & Co