Beste forumleden / dear members of this forum,
Mijn naam is Josje en ik heb de droom om samen met mijn vriend een lodge in Afrika te runnen. Wij zoeken daarom een lodge waar ons de kans geboden wordt deze te mogen managen.
Ik heb zelf ervaring als Facilitair Manager en mijn vriend is Marketing manager. Wij hebben samen oog voor de organisatorische kant als een oog voor wat onze bezoeker wil.
Dus als je ons aan onze droombaan kan helpen, laat het dan ajb weten?! Bedankt!
My name is Josje. Me and my boyfriend share the same dream, to manage a lodge in Africa. So, we are looking for a position as managers at a lodge in Africa.
I am a Facility manager, my boyfriend is a Marketeer. Together we know how to take care of our guests.
So, when you can help us to find us such a job, please do so!? Thank you so much!
Groet, Josje en Luc
Regards, Josje and Luc
Hoi Josje en Luc,welkom op wereldwijzer!
In Zuid-Afrika runnen honderden Nederlanders een guesthouse, lodge, bed & breakfast of hotelletje,dus waarom zouden jullie het niet één keer proberen?
Zuid-Afrika is een uitstekend land om te ondernemen, het heeft de infrastructuur van een eerste wereldland en de loonstructuur van een derde wereldland.
Ook nog ff zeggen een goede voorbereiding vergt tijd en is uiterst noodzakelijk Josje en Luc!
Indien je nog met vragen zit dan kan je die altijd stellen in het Afrika Forum alsook in het Wonen en werken in het buitenland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met jullie plannen voor de toekomst !
groet,georgessiam.
Hallo Josje,
Een mooie droom en als je echt wilt en kunt, dan kun je deze waar maken.
Hou er wel rekening mee dat het heel, heel hard werken is. Wij hebben een lodge gemanaged in Tanzania. Een prachtige tijd maar ook zware tijden gehad. Kijk eens op www.werkinafrika.nl daar zoeken ze nog mensen.
Veel succes !
Groet Ingrid