Ontspannen strand en bos

Beste mede Forummers,

Ik ben momenteel in China. Ik ben opzoek naar een land (het liefst buiten China) met mooie stranden en bossen waar het niet te heet is. Ik dacht in eerste instantie aan Thailand, maar daar blijkt nu het regenseizoen van kracht te zijn. Hebben jullie suggesties?

Bijvoorbaad dank.

laat een regenseizoen je toch niet stoppen. Het is echt niet het einde van de wereld. alleen een buigarantie rond 16.00 's middags.

Anyway. ongeveer alles ten zuiden van China heeft regenseizoen en het is vrijwel overal heet.
Bossen die koel zijn vind je in de hoger gelegen gebieden en niet vaak in de buurt van een strand.
In Vietnam heb je bossen rond Dalat en ook leuke stranden. In Thailand liggen de koelere bossen in het noorden bij Chiang Mai en Chieng Rai en daar zijn ook de leuke stranden. Maleisie heeft de Cammeron Highlands waar het wat koeler is

groetjes Rudi

Dalat en het meer is inderdaad een goede tip. Dalat ligt wat hoger en daarom is het daar altijd koeler. Het is een vakantieplaats voor de Vietnamezen.
Misschien kun je logeren in het Grazy House, een zeer apart guesthouse.

Nha Trang in Vietnam is ook een mooie badplaats aan zee. Met een brede boulevard en goede accomodaties en natuurlijk goedkoop.

Veel :vak02:plezier, Marina.