Druk bezig met hotels te zoeken…valt niet mee.
Onze vraag: Is er qua ontbijt genoeg keus in de steden Kuala Lumpur, Cameron Highlands , Penang en Langkawi
of is het raadzaam om dit beter bij het hotel te boeken??
Druk bezig met hotels te zoeken…valt niet mee.
Onze vraag: Is er qua ontbijt genoeg keus in de steden Kuala Lumpur, Cameron Highlands , Penang en Langkawi
of is het raadzaam om dit beter bij het hotel te boeken??
Je kunt overal in Maleisië 's ochtends iets eten. Zelfs op straat zie je overal stalletjes of tafeltjes, waar mensen vanalles aanbieden, van dognuts en cakejes, broodjes tot fried rice, noodles etc. Mijn zoontje en ik vonden het geweldig. We zijn echter ook mensen tegengekomen, die het maar niks vonden en veel liever een “gewoon” ontbijt in een hotel wilden. Het ligt er dus een beetje aan wat je graag wilt eten en hoe je reist…
Mijn maag is niet zo goed ingesteld op al dat warme eten van rijst etc. in de ochtend, dus wij vonden het wel fijn om “gewoon” met een broodje te beginnen 's morgens.
Maar er zijn ook genoeg Starbucks winkels etc. en dara kun je ook koffie met een broodje of iets dergelijks nemen. Maar je kunt ook al beginnen met de warme rijst maaltijden, die je overigens ook in de hotels vaak kunt krijgen bij je ontbijt.
Bedankt voor je info!
Als ik het tot nu toe zo lees gaat het inderdaad hotel MET ontbijt worden ![]()
Let er wel op dat ontbijt en ontbijt nogal eens kan verschillen. Zo’n beetje elk 5-sterren hotel in Maleisie is prima in staat een gedegen westers ontbijt te bieden.
4 en 3-sterren hotels kunnen een super ontbijt aanbieden, maar soms ook een verschrikkelijk ontbijt. Nu ligt het er maar net aan wat je hieronder verstaat.
Ik heb in basic hotels vrij vaak versteld gestaan van het slechte ontbijt. Niet lekker brood, geen variatie en wel een enorme lading met warme gerechten.
Een tip is om in een internationale hotelketen te overnachten; ontbijt is vaak veel beter…