Beste ervaren reizigers,
mijn vriend en ik gaan 1 november voor 2 weken naar Japan. Wij plannen een kleine rondreis in de omgeving Tokyo-Kyoto-Osaka.
Wij zouden daar heel graag een aantal relaxdagen (2-3) tussen willen plannen. Wij zijn dus op zoek naar een relax resort waar wij onszelf even lekker kunnen laten verwennen.
Nou staat Japan natuurlijk ook bekend om zijn onsens en warmwater bronnen, en mijn vraag luidt dan ook: wat is jullie tip als wij zoeken naar een resort met warm water bron/ massages/ lekker eten/ mooie kamers/ uitzicht.
Als ik hiernaar zoek op het internet kom ik meer uit op hotels die dichtbij zo een bron liggen of die baden hebben met het water van zo een bron.
Zijn er ook hotels die direct aan zo een bron liggen?
En zou het anders een goede optie zijn om voor een paar daagjes naar Manilla te vliegen (filipijnen)?
Het liefst zouden we even aan het strand liggen (het originele reisplan was Bali, maar Tokyo wint het uiteraard), maar daar is het in november in Japan jammer genoeg niet warm genoeg voor.
Ik heb al eventjes op het forum rond gesnuffeld, maar heb mijn antwoord jammer genoeg nog niet gevonden…
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven voordat wij vertrekken, ik zou het erg op prijs stellen!
Groetjes,
Jihan.