Ons huis in Brabant is te koop omdat we naar Turkije willen vertrekken

We willen graag weg uit Nederland en naar Turkije vertrekken! We hebben daar al een huis, sociale kontakten, enz. Maar toen kwam de crisis.
Ons huis in Nederland moet de financiële armslag geven om een periode tot aan pensioen te overbruggen en staat inmiddels een jaar te koop.
We wonen in Brabant aan de rand van het dorp Dussen. De plek is erg mooi met veel tuin en daarin een bijgebouw dat voor veel doeleinde geschikt is. Op dit moment een kantoor en werkplaatsje. Kan b.v. uitstekend gebruikt worden als nagel studio, Honden trimmen, kantoor enz. Er is gas, water en elektriciteit in beschikbaar.
Het huis zelf is c.a 130m2 groot en heeft een inhoud van c.a 390 mtr3. 4 slaapkamers. Losse garage box.
Als je iemand weet die interessen heeft laat mij dat eens weten.
Het is zichtbaar op internet http://home.planet.nl/~jschoonh/onshuis.htm
Aangezien de verkoop tot nu toe niet gelukt is probeer ik het hier eens.

We zijn inmidels toe aan de laatste poging om ons huis te verkopen en gaan het bij voldoende belangstelling 1 oktober op een veiling site plaatsen.
Als dat ook niet lukt moeten we ons plan om te vertrekken voorlopig in de koelkast zetten. Dus duim voor ons!

Het is gelukt! We zijn behoorlijk euforisch met een emotioneel tintje. B.v. een klein kind van 6 op de achterbank die zegt “ik wist dat jullie zouden verhuizen. Maar ik dacht dat jullie dichterbij zouden komen wonen. En nu gaan jullie helemaal naar Turkije!”
1 april 2009 gaat het gebeuren (of een paar dagen eerder)
Tegen die tijd hoop ik een soort colom bij te gaan houden (als jullie dat leuk vinden)

Hoi,
Och wat leuk voor jullie dat het toch gelukt is… Gefeliciteerd en heel veel plezier met alle voorbereidingen!
Groetjes,
Judith

proficiat en maak er iets moois van!!

Frank

Fank, Judith

Dank je wel, het wordt langzaam steeds realistischer.
Bezig met vervoerders, tijdelijke woonruimte gevonden in Nederland.
We gaan 18 december opleveren maar vertrekken 1 april of iets eerder.
Dus nog een paar maanden op kamers (das lang geleden).
Spullen uitzoeken, voor de kinders, wat gaat er mee , wat laten we achter voor de nieuwe bewoners, en wat gaat naar de stort, enz. En verder leven we normaal verder.
Ik werk nog tot 1 april maar ben wel steeds meer aan het overdragen.
Kortom ook dit is een gouden tijd die ik iedereen gun. Geluk dwing je voor en deel af, maar daardoor zijn we wel erg gelukkig.

Beste mensen,
de link die jullie aangeven werkt helaas niet.

vriendelijke groet,
Janneke

Maar als je dit onderwerp gelezen hebt? kan je weten dat “ons huis” al anderhalf jaar geleden verkocht is. Uiteraard is “ons huis” toen van internet gehaald. Vonden de nieuwe bewoners ook leuker.

Groet

Jaap

Kwam toevallig even op dit forum gedeelte terecht.
Hoe bevalt het nu in Turkije?

Inmiddels iets meer dan één jaar en het gaat ons fantastisch

hallo,met adroyarealestate maar heeft u al een woning in tr al gevonden of bent u nog op zoek naar een woning daar en waar?ik zal me even voorstelen wij zijn adroyarealestate we zijn een nederlandse makelaars in tr wij verhuren,verkopen en bouwen huizen in tr.we doen ook aan lisp dat betekend dat we in termijnen kunnen bouwen voor u hier in tr neemt u a.u.b een kijkje op onze site:adroyarealestate.com
tel:00905350472238 veel succes .

Sorry kadir

We hebben al heeel lang een villa hier.

mvg