online vakantie boeken

Beste Beppie,

Op dit forum mag iedereen zijn mening geven en als dat niet terecht is dan kan daarover gediscusseerd worden.
Ik schrijf alleen wat ik er ervaar,anderen kunnen daar het niet/wel mee eens zijn,dat zijn zeker geen vooroordelen.
Waarom zou een forumbeheerder geen mening mogen geven?
We leven in een land van vrije meningsuiting.

Gaarne hoor ik ervaringen van anderen hoe die er over denken.

groethes,
Hans.

ik werk niet in een reisbureau en ga zowel in nederland als in belgie met een reisbureau waar ik persoonlijk geholpen word.als er iets misloopt weet ik dan waar naar toe .:smile:

Ik ben het met Beppie eens, heb ook graag een reisbureau achter me zodat ik weet dat als er iets fout loopt ik direct naar dat bureau kan bellen. Ik vind het toch veiliger want als je via Internet boekt, dan sturen ze je van de een naar de ander met je problemen en mag je het zelf gaan oplossen, heb het al meegemaakt en nooit meer internet !
Ook ik betaal graag wat meer als ik weet dat ik dan met een gerust hartje op reis kan gaan !

Beste hans
Gelukkig leven we in dat land met vrije meningsuiting, en dus, als je goed gelezen had, zou je dat gezien hebben(er staat mijn mening!) En ik had wss iets over het hoofd gezien waar door ik jouw mening anders opvatte. Blijft dat ik vind dat er bij een forumbeheerder soms iets meer objectiviteit zou moeten hebben… (Bedoel dat niet zo heftig als bij andere fora, of site’s waar ze bij een email-adres al SPAMMMM roepen dus hihi)

En ik blijf idd bij de reisbureau’s boeken!

Hans,

Ik weet niet bij welk reisburo dat geweest is, maar ook wij verkopen geen eigen reizen… Dus die foto’s bij een verkeerde accommodatie is zeker niet van toepassing!! Verder is het inderdaad niet mogelijk om alle accommodatie’s te gaan bezoeken, en dat is ook helemaal niet nodig!! Een mening is namelijk persoonlijk… Wat ik heel goed vindt, kan een klant heel anders ervaren… Of wilde je zeggen dat jij wel alle hotels hebt bezocht?? (dit is overigens geen aanval)

Mijn mening is dus inderdaad €20.- - €25.- extra betalen maar dan niet zelf problemen op te hoeven lossen… Of iets goedkoper uit zijn, en dat wel moeten doen!!! Moeilijke keus!!! Tenminste voor mij niet!!!

Maar goed ieder zijn mening!

Daar was ik inderdaad ook nog op vergeten te reageren.
Het bezoeken van elke accommodatie is erg overdreven en niet mogelijk. Uiteraard gaan wij reisagenten op studiereis, maar tegenwoordig zijn deze meer op de bestemming gericht dan op de accommodaties, wat ik persoonlijk een goede zaak vind. Iedereen heeft een eigen mening betreffende accommodaties, wat de 1 goed vindt, vindt de ander helemaal niks. Klanten maken de keuze voor een accommodatie dan ook liever zelf en over bestemmingen hebben ze veel meer te vragen.

Ik boek wel gewoon bij een reisbureau hoor. Het is wel aantrekkelijk om via Internet te boeken, maar als je bij een goed reisbureau je reis boekt kijken ze ook wie het goedkoopste aanbiedt. Dat scheelde ons vorig jaar 50 euries.
Ik vind het altijd wel een prettig idee dat je ergens op terug kan vallen.
Ik heb persoonlijk hele goede ervaringen bij een Globe reisbureau.

Gr Rachel