Ik zou graag een online ticket willen boeken met als eindbestemming Auckland en een stopover maken van een paar dagen in Sydney. Ik heb me helemaal blauw gezocht, maar kan nergens een fatsoenlijke site vinden waarbij je dit kan doen.
:frown:
Ik heb er een gevonden Emirates.com, maar nu lees ik dat het niet veilig is om IDEAL te betalen naar het buitenland omdat de kans groot is dat het geld “zoek” raakt.
wie heeft ervaring met IDEAL overboeken naar een Duits bankrekening en/of wie kan mij tips geven over online boeken waarbij stopovers gewoon mogelijk is? Ik wil midden maart 2010 vertrekken.
Dat is precies waar ik ook naar op zoek ben! Ik ga pas veel later weg en ga nu ook nog niet boeken, maar ik probeer het wel uit te zoeken en ik kwam er, net als jij, ook niet echt uit. Je kan volgens mij wel bij bijvoorbeeld Joho en Tunafish heel precies je wensen aangeven en dan gaan zij op zoek naar een goed ticket, maar ik weet niet hoe duur dat is in vergelijking met tickets die je via internet zelf boekt… Maar je zou ze eens kunnen bellen, als je dat nog niet gedaan had!
waarom stappen jullie niet gewoon even een reisbureau in? die kunnen alles voor je uitzoeken, scheelt je ontzettend veel werk en je weet dat alles in orde is!! en dat voor maar € 30,- eurootjes
ik heb zelf eerst ook gekeken voor ticket via internet maar durfde dit niet zo goed aan… ook omdat ik geen ervaring heb met vliegmaatschappijen enz
ik heb inmiddels mijn ticket geboekt (via reisbureau) en vertrek 9 sept naar nieuw zeeland >>> !!
succes ermee, groetjes afke
Ja dat idee had ik dus ook, maar heb je dan ook tips voor goede reisbureaus? En zijn die tickets die je daar boekt niet duurder dan een evt handige internetsite waar je ook met stopover kan boeken?
Ik ben zelf werkzaam bij Vliegtickets.nl (www.vliegtickets.nl) en helaas kan je bij ons op dit moment nog geen vluchten met een stopover boeken.
Maar je kan ons uiteraard altijd even bellen op 0900-9556 !
volgens mij zijn de prijzen hetzelfde voor de ticket je betaald alleen bemiddelingskosten/reisbureaukosten, hoe het zit met een stopover durf ik zo niet te zeggen.
ikzelf heb bij arke gboekt, weet zo niet wat een goed reisbureau is en ook niet alle reisbureau boeken losse tickets dus dit zou je even moeten uitzoeken… of loop gewoon een paar binnen, je bent niet meteen verplicht om iets te boeken
groetjes afke
Bij Ebookers kan je een vlucht in etappes aangeven en boeken, alleen vervalt dan de handige optie om direct meerdere data te vergelijken. Daarmee heb ik vorig jaar ook mijn vlucht naar Hong Kong geboekt, met stopover in Dubai. Met Emirates, voor exact dezelfde prijs als een vlucht met normale overstap.
Super! Dat ziet er goed uit! Ik sla 'm op in mijn favorieten-map ‘Nieuw Zeeland’ en als het tijd wordt om mijn ticket te gaan boeken ga ik gewoon de prijzen die ebookers aangeeft vergelijken me wat Joho en Tunafish me aanbieden!
Nog meer tips? Alle ideeën blijven welkom!
@ Raf1978, en jij er inmiddels al uit?
Edit: ik zie overigens dat je bij ebookers zowel met iDeal als met je creditcard kan betalen!
Ik heb zelf online met drie verschillende airlines geboekt. Met Singapore airlines naar Singapore, met British Airways naar Sydney en met Jetstar naar Christchurch. Het is een beetje uitzoekerij, maar ik heb het nu precies zoals ik wilde. Ik boek heel veel tickets online en heb nog nooit iets vervelends gehad, ook niet met iDeal-betalingen. Vliegtarieven.nl geeft lang niet altijd de goedkoopste vluchten weer en als er een aanbieding is blijkt die bijna altijd uitverkocht. Ik kijk altijd bij de airlines zelf. Volgende week weg.
groet Andre
Ik heb mijn vorige tickets naar New Zealand en Australië geboekt via het World Ticket Centre. Via de site geef je aan waar je wel heen zou willen en wanneer je door wilt vliegen en vervolgens klik je dan op “vraag offerte aan”. Je krijgt een mailtje in je mailbox met een eerste aanbod en wat er eventueel anders moet, die offerte kun je eventueel nog aan laten passen door hun te bellen of terug te mailen.
Ik geloof dat je 25 euro bemiddelingskosten betaald.
Mijn ticket naar Amerika voor deze zomer het ik geboekt via Expedia, bij hun gaat een multi-stop gewoon online. Ik heb ze wel voor de zekerheid nog even gebeld en het ticket telefonisch doorgenomen, maar het was helemaal in orde wat het systeem voor mij bedacht had.
Expedia vraagt volgens mij geen extra boekingskosten.
Veel plezier! :wereld:
Ik dacht dat ik de enige was die er moeite mee had om het te vinden… Uiteindelijk is het mij gelukt en heb ik het gevonden!! Ik heb mijn ticket met stopover geboekt via emirates zelf. Ik weet niet of ik een goedkoop gedaan heb. Maar ik ben naar reisburo’s gegaan en daar kwamen ze met prijzen tegen de 1550 euro en 1600 euro (met als emirates als vliegmaatschappij).
Ik heb op de site zelf van Emirates gekeken en dezelfde ticket die ze mij bij het reisburo wilde boeken heb ik voor euro 1387,-. kunnen kopen. maar nu hoorde ik van een bekende dat er binnenkort aanbiedingen bij Emirates zou komen. Mochten jullie je tickets nog niet geboekt hebben, maar jullie willen wel een ticket kopen, houdt het scherp in de gaten. Bij reisburo’s ben je toch veel duurder uit. De site waar ik mijn ticket geboekt heb Emirates | Fly Better In eerste instantie stond de prijs 1487 voor een ticket naar NZ met stopover Australie. Toen ik uiteindelijk doorboekte kreeg ik 100 euro korting.
Heel veel succes! Gr.Raf
Hoi,
CheapTickets.nl heeft vaak mooie aanbiedingen. Je zou per email ([EMAIL=“info@CheapTickets.nl”]info@CheapTickets.nl) kosteloos een offerte kunnen opvragen voor een vlucht met stopovers. Op dit moment kan je helaas (nog) geen vlucht via de site boeken met stopovers. Uiteraard kan je ook altijd bellen naar CheapTickets.nl (0900-8150).
Veel Succes!