One rent a car

Hola amigos,

Ik heb even een vraagje over hoe het zit om een auto te huren in Argentinie, ik heb verschillende websites bekeken en de goedkoopste was One Rent a Car, er zat een behoorlijk prijsverschil in en ik zou graag willen weten of iemand ervaring met dit bedrijf heeft. Of is er hier misschien een instantie waar ik me hierover kan informeren.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Saludos Montalto

hoi,

let goed op voor de adders onder het gras: zorg dat je het eigen risico kunt afkopen, anders zou je dat nog wel eens letterlijk duur te kunnen komen staan.
auto op andere lokatie inleveren is ook heel duur hier.
wat je kunt doen, is bellen naar de concurrent en hun naam laten vallen, dat kun je de reacties bekeken. als er een paar zeggen “ja maar, die…” dan weet je wat je kunt verwachten.

groet en succes

stef

Bedoel je misschien ON Rent a car? Daar heb ik wel eens mee gewerkt, zonder problemen. Overigens is www.avis.com.ar een handige site om een idee te krijgen over kosten, ook over drop-off kosten. Eigen risico is in Argentinië overigens nooit geheel af te kopen, je houdt altijd bepaalde bedragen als eigen risico.

Vaak is het, ivm hoge dropoff kosten, interessanter om in bepaalde plaatsen een auto te huren en vervolgens met een nachtbus naar de volgende plaats te gaan.