Onderzoek Toegankelijk Toerisme (informatie voorziening)

Hey Allemaal,

Ik zou mij kort even voorstellen, ik ben Wendy en ik studeer aan de NHTV in Breda. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar Toegankelijk Toerisme. Dit onderwerp heb ik gekozen door gezondheidsproblemen waardoor ik een tijdje niet meer heb kunnen lopen. Reizen is mijn passie en ik vind dat iedereen de mogelijkheid moet hebben om de wereld te ontdekken.

Mijn vraag aan jullie is of jullie mijn enquete willen invullen zodat ik een beter beeld krijg over hoe jullie reizen en hoe jullie de informatievoorziening voordat jullie op reis gaan ervaren.

de link is: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en nog heel veel reisplezier toegewenst!

hoi, ik zou graag je enquête invullen maar het is niet eenvoudig een leuke rolstoelvriendelijke bestemming te vinden!
de meeste hotels geven aan dat ze rolstoelvriendelijk zijn maar altijd op aanvraag. als je dan na 3 weken antwoord krijgt dan kan het 9 van de 10 keer toch niet.
vooral de hotels in Europa zijn hier erg goed in. ik kan nog een beetje lopen en hoef dus niet een volledig aangepaste kamer. de kamer moet wel toegankelijk zijn (dus niet te klein) en alléén een douche en geen bad. Dit soort kamers zijn blijkbaar moeilijk te vinden :mad:

ik wil niet in een omgeving zitten met alleen maar invalide mensen. daar ben ik echt nog te jong voor en te energiek. ik heb ook nog een zoontje van 10 en ook voor hem wil ik een zo normaal mogelijke omgeving.

dus mocht jij nog op ideeën komen tijdens je studie, laat het me maar weten!

Hallo Tanjae,

Ik ken het probleem van een familielid, die heel graag reist en in een rolstoel zit.