Hallo allemaal, op het moment ben ik aan het reizen in Indonesie en als er een redelijke internetverbinding is probeer ik in mijn weblog af en toe verslag te doen.
Op een later tijdstip wil ik per eilandengroep een paar tips delen die je alleen te weten komt als je hier ter plekke bent. Vanuit Bali zijn we naar Papua gevlogen waar het bezoek aan Raja Ampat het hoogtepunt vormde. 19 december 2011 vertrekken we vanuit Sorong met de Pelni via Fak Fak naar Banda. Daarna willen we naar de Kei-eilanden en zo mogelijk Flores en Komodo. Mocht iemand nog tips voor ons weten dan horen we dat graag!
Hoi sinar cinta Bali,
Welkom op wereldwijzer,
Indonesie is wel een heel mooi land om naar toe te reizen,zelf ben ik daar nog nooit geweest.
Nu als je eventueel tips heb dat je denkt,hé dit is iets voor het Indonesieforum(wwz) dan mag je ze gerust posten,idem als je met vragen zit!
Je kan het Indonesieforum vinden zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
groet,georgessiam.:chin:
Ik zie dat je helemaal thuis bent op wereldwijzer. Kan jij mijn blog toevoegen aan het overzicht van blogs over Indonesië? Ik logeer hier in Papua o.a. bij de familie van mijn vriendin en leer daardoor veel mensen ter plekke kennen. Als je nog eens vrijwilligerswerk in de regio wilt doen, dan kan ik je wel met mensen in contact brengen, o.a. op Raja Ampat hebben we iemand leren kennen die een apotheek/medisch hulpcentrum voor de kampong heeft opgezet en tegelijkertijd een kleinschalige toeristische accomodatie heeft aan een prachtige baai.
Sampai Jumpa!
Ik heb geen blog op deze site, ik heb m’n site in eigen beheer. Maar er is een subforum ‘reisverhalen Indonesië’. Daar kun je zelf een link naar je blog plaatsen.