Beste allemaal,
Ik ga binnenkort een zelf georganiseerde reis door Egypte maken, ik zoek nog een laidback, niet-toeristische badplaats (tussen Luxor en Suez) waar mooi onderwater leven (dichtbij de kust) is te zien.
Alvast bedankt!
Beste allemaal,
Ik ga binnenkort een zelf georganiseerde reis door Egypte maken, ik zoek nog een laidback, niet-toeristische badplaats (tussen Luxor en Suez) waar mooi onderwater leven (dichtbij de kust) is te zien.
Alvast bedankt!
Hi,
Allereerst, echt stoer dat je zelf een reis gaat organiseren, zal wel heel wat bij komen kijken maar dan weet je ook wel dat je alle dingen ziet die je zlf graag wilt zien!
En Egypte is echt een top land, zoveel te zien joh daar moet je wel de tijd voor heben!
Maar goed, duiken dus, is daar heel mooi, veel koraal en mooie vissen en als je geluk schildpadden, echt de moeite waard.
Ben zelf niet wezen duiken tussen Luxor en Suez maard at zal vast wel ergens goed kunnen,Hurghada ligt daar in de buurt, alom bekend…
verder zijn er vast wel kleine plaatsjes waar je terecht kan.
Ikzelf ben in Dahab geweest, ligt voorbij de Sinai, heel stuk voor Sharm El sheik. Vanaf Suez is het d enk ik 3 a 4 uur.
Hele relaxte plaats, heerlijk chillen bij de diverse restaurants met lounge banken en heerlijk eten…
Maar goed, zou zeggen succes ermee en kijk anders ook even op http://egypte.pagina.nl/ staat vast wel wat op.
Ik denk dat ik voor el quseir ga, daar is het mogelijk om oever-duiken te maken, het koraalrif is namelijk erg dichtbij!
Mijn tweede keus zou Saffaga zijn. (meerdere riffen)
Iemand ervaring met deze plaatsen?