dat is inderdaad en andere dan die van mij…
Wij gaan 3 december voor ruim 4 1/2 maand naar Australië.
Ik heb bij mijn werkgever (gemeente) nagevraagd hoe het met de pensioenafdracht zat en volgens hun ligt het niet aan het pensioenfonds maar aan de regeling die de werkgever heeft.
In mijn geval heeft de gemeente waar ik werk de regeling dat als je langer dan 3 maanden gaat, je alles zelf moet betalen.
ja ik ben ook bang dat wij alles zelf moeten betaalen,maar dat wil ik het liefst niet.dat is echt veel Geld als je 1 jaar op reis gaat.ik zou het ook niet erg vinden om en pensioengat te hebben…
Met heel veel geluk heb ik kunnen regelen dat ik al mijn uren van dit jaar mee mag nemen naar volgend jaar… december 2011 ga ik 3,5 maand naar zo Azie, dus 2 x +/- 200 uur + uren 2012 = mini wereldreis 100% doorbetaald ![]()
Het is zoiezo belangerijk dat je fair bent tegen je werkgever, dat geeft hen ook het gevoel dat je je beste beentje voorzet. Mocht dit niet goed uitpakken kan je er altijd nog voor kiezen om op te stappen.
hey
dat meenemen van je vakantie,-en overuuren heb ik afgelopen jaar ook gedaan. heb toen heel veel gewerkt en kon dan voor 3 maanden betaald naar australie.maar voor een Jaar uuren te sparen lukt niet en wil ik ook niet.veel te druk…![]()
maar leuk dat het jou gelukt is…echt gaaf…wordt zeker leuk
Nee heb je helemaal gelijk in… over een periode van 3 maanden kan het ( net ) maar langer gaat je niet lukken hoor. Moet je ook niet willen ! dan ben je in je 3 maanden aan het bijkomen van het werken en heb je vervolgens nog steeds niks aan je vakantie ! Maar leuk joh dat je naar Australie wil, een vriend van mij is er 9 maanden geweest ( met werken daar in AUS ) Erg mooie omgeving ! Waar ben je afgelopen jaar geweest ?
ja heb je ook gelijk.ik was ook helemaal kapot naar zolang alleen maar werken.ik ben van okt 2009 tot januari 2010 in australie aan de westkust geweest en in het outback.echt zoooo mooi. als wij volgend jaar de lange reis gaan doen willen wij ook nog westaustralie doen.schijnt nog mooier te zijn…
Okey ! nice… Januarie ben ik nog ffkes in Egypte geweest ( was jarig :biggrin: ) Australie lijkt me ook echt mooi maar enorm duur ! Was bijna 2 jaar geleden daar voor een jaar gaan backpacken maar dat is toen afgeblazen… Nu toch maar een ander werelddeel ![]()
nou de maximum dat ik gereisd heb is 25dagen en dan was een rondreis door de Java-eilanden. Ik heb haaaaaaard haaaard gespaard voor dat verlof. maar wat ik kan toevoegen aan dit discussie is dat als jij een asset ben voor jou organisatie dat ze sowieso met jou gaan onderhandelen anders denk ik niet. Dus ja beslissing moet jij eenmaal maken.