Omboeken vliegticket

Hallo,

begin december heb ik via AlItalia een heen en terugvlucht geboekt naar Buenos Aires. Nu is het half januari en na 4 weken heb ik het heel goed naar mijn zin. Daarom dacht ik voor 150 euro ticket te kunnen wijzigen. Nu ik bel naar AlItalia blijkt dit onwijzigbaar te zijn, ook niet tegen ruime betaling! Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er nog mogelijkheden? NU staat vlucht op 3 februari terug gepland. Baal hier stevig van, ben benieuwd !

Hangt van de boekingsklasse af waarin je destijds geboekt hebt. Staat ook in de kleine lettertjes bij de bevestiging of het mogelijk is en zo ja hoeveel dat dan kost. Goedkope tickets zijn over het algemeen bijna niet te wijzigen, of tegen hoge kosten. Dus waarschijnlijk zit je de 3e in het vliegtuig, of moet je een enkeltje kopen voor een andere datum. Sorry, geen beter nieuws voor je.

Hallo Flipsen, dank voor snelle reactie. Heb het uitlaten zoeken via stewardess bij KLM en zei zegt dat 150 euri alleen voor heenvlucht was. Terug dus inderdaad, helaas pindakaas. Enorm balen. Denk toch dat ik ga kiezen om eind maart terug te gaan, altijd nog voordeliger dan nieuw ticket vanuit NL. Volgens mijn speurwerk is Bogota het goedkoopste op vanaf te vertrekken, heeft iemand daar ervaring mee? Ik zit nu in Salta en ga via Uyuni denk ik door naar Lima en vandaar even afhankelijk vanwaar het vliegen goedkoop is. Is het makkelijk om vanuit Lima naar Santiago te gaan via de kust, een andere route die ik heen ga nemen ? Alvast enorm bedankt !