Help wie weet hoe je evt een ticket om kunt boeken.
Ik heb een retourticket geboekt via Arke fly naar Curacao.
Nu is de kans groot dat ik daar langer wil blijven ivm een zwaar autoongeluk van mijn zoon, die daar verblijft
Ik heb arkefly gebeld hoe ik evt mijn terugvlucht om kan boeken naar een andere datum maar ik sta continu in de wacht.
Weet iemand hier een antwoord op?
ik weet niet of dit kan? ik heb met mijn ongeluk met mijn enkel (een week voordat ik zou vliegen) ik vloog weliswaar via cheaptickets met de klm, maar mijn ticket kon ik niet omboeken. zat niets anders op dan annuleren en opnieuw boeken
Ben pas geleden zelf bij Arkelfy Curacao op het kantoor geweest om eventueel mijn ticket te gaan verlengen. Ik had 14 dagen geboekt. Ik kon verlengen tot maximaal 30 dagen (geldig tot: staat op ticket), maar kost wel ruim euro 170 … En dat moet natuurlijk voor de datum van de terugvlucht geschieden. Voor mij was het allemaal toch te kort, dus ik heb de terugvlucht maar “weggegooid”. Het blijft trouwens zot, dat je niet gewoon een enkele reis kan boeken tegen een eerlijk(!!) bedrag! Nu wordt er een waanzintarief aangerekend voor een enkeltje. Maar dit onderwerp is blijkbaar niet bespreekbaar.