Olympic Airways

reeds in december '07 heb ik bij Olympic Airways een binnenlandse vlucht geboekt die mooi aansloot op onze vlucht Brussel-Athene …

volgende maand vertrekken we dus op vakantie en we kijken er erg naar uit .
Tot vanmorgen er een verontrustende mail in mijn box zat …van Olympic dus
met de melding dat het uur verandert is : de vlucht zal meer dan 2,15u VROEGER vertekken !
Dat halen we dus nooit want dan zijn we zelf nog aan het landen daar…
Ik vraag me af of dit allemaal zomaar kan en mag , zóveel tijd verschil ?
Heel onze eilandhop-planning valt nu in duigen :mad:
en moet ik noodgedwongen door hen nog gauw een plan B gaan opstellen
Dit is de eerste keer dat ik bij O.A een binnenlandse vlucht boek , maar waarschijnlijk ook de LAATSTE keer .
Wat een teleurstelling zeg !

En ik heb echt geen zin om een dag vakantie kwijt te spelen en 24u op de luchthaven te zitten wachten op die betreffende dagelijkse vlucht .
Ik hoorde wel es zeggen dat O.A een slechte reputatie heeft , maar dat zou bij die ene keer als ik ermee vlieg wel niet het geval zijn … dacht ik …

help ! nu weet ik het effe niet meer …moet er nog van bekomen

http://beta.prikpagina.nl/images/smile/frown.gif

heeft nog iemand zoiets meegemaakt met O.A ?
en zijn ze soepel met hun klantenservice en eventuele ‘alternatieven’ ?

Als je met 2 verschillende maatschappijen vliegt, dan heb je idd het risico van een tijdswijziging en ja OA mag dat gewoon doen. Als je vlucht BRU-ATH ook met OA is dan boeken ze je in principe gelijk over naar een vlucht die wel op je internationale vlucht aansluit.
Mocht je met 2 maatschappijen vliegen, dan zul je wel iets moeten bijbetalen om je binnenlandse vlucht te wijzigen, maar dat is nooit zo heel erg veel.
Ik heb toen ik naar Nederland vloog afgelopen winter, mijn ticket voor 15 euro enkele reis gewijzigd. Hangt wel een beetje van de prijs van je ticket af hoeveel het gaat kosten, maar met binnenlandse vluchten lijkt me dat niet zo erg veel.