Eind januari ga ik 6 weken naar Azie. Welke landen precies dat weet ik nog niet, maar ik ben nu aan het kijken naar welke plekken ik perse wil.
Kan iemand mij vertellen waar het allermooiste olifantenpark is in Azie en dan het liefst in Thailand, Maleisie, Laos, Cambodja of Vietnam. Ik ben in een park in Chiang Mai geweest, maar ben de naam vergeten. Ik wil graag naar een park waar de dieren goed behandeld worden en waar je ziet dat de olifanten happy zijn. Het liefst zou ik een dag of 3 op zo’n park blijven en dus ook meehelpen met wat dan ook.
Het park waar ik in de buurt van Chiang Mai ben geweest heet trouwens ‘Thai Elephant conservation center’. Althans, dat staat op een bord bij de ingang, heb even de foto’s bekeken.
ook in de omgeving van chiang mai vind je dit park http://www.bring-the-elephant-home.org/nl/
dit is een goed park waar de olifanten goed behandelt worden en waar je ook als vrijwilliger kan werken
Bedankt voor je tip; ik heb de site bekeken en het park ziet er goed uit!
Lijkt me erg gaaf om hier 2 dagen te zijn. Als dit het mooiste / beste park is in de Aziatische landen die ik noemde, dan wil ik hier zeker een bezoek aan gaan brengen!