[ame=“elephant attacks in botswana - YouTube”]YouTube - elephant attacks in botswana[/ame]
WAAROM valt de olifant aan?
omdat ze zijn lichaamstaal niet lezen
een fant waarschuwt!!
dat zie je duidelijk en toch blijven staan! zelfs een beetje zijn kant op rijden.
hoe **respectloos **kun je zijn
je bent wel op HUN gebied
Walgelijk zoals de chauffeur omgaat met de olifant. Inderdaad erg respectloos en dier onvriendelijk. Een zeer slecht voorbeeld. In welk NP was dit in Botwana?
beetje olifantje pesten, ik zie het probleem niet zo. Denk niet dat de olifant er wakker van gelegen heeft. Wel een rukker van een chauffeur dat ie te lang doorgaat. Kost em toch een nieuwe radiator.
Ik begrijp de reatie niet van Martijn265.
Waar ga jij voor als je op safari gaat? Wil je niet genieten van het wild? De kunst is om stil en rsutig te blijven staan in de hoop dat de beesten naar jou toekomen. Op de manier waarop deze chauffeur te werk gaat jaagt hij alles op, de dieren worden kwaad/agressief met als gevolg dat ze op een gegeven moment gaan aanvallen of ze laten zich niet meer zien als er een auto komt. Is dat wat we willen, lijkt me niet. En zoals al eerder gezegd, jij bent in hun omgeving, pas je dus aan. En lees van te voren hoe om te gaan met wilde dieren!!
Lijkt nergens op, laat die dieren met rust.
Zo moet het dus niet!!! Heb me dood geërgerd aan die chauffeur wat een oetlul!!
Natuurlijk kom je om de dieren te zien in hun natuurlijke omgeving maar heb dan ook respect voor ze.
Ik vraag me af wie van de bovenstaande verontwaardigde reacties gister nog een lekker stukje vlees heeft gegeten.
mensDOM dierenRIJK