Oktober-December 2011 Ecuador/Peru/Bolivia

Hoi,

Ik ben Jiska, 25 jaar en vertrek over 3 weken naar Ecuador. Ik wil daar ongeveer 2 weken Spaanse les nemen, en dan verder reizen door Ecuador en Peru naar Bolivia. Ik wil misschien ook naar de Galapagos eilanden gaan. Is er iemand rond die tijd in een van deze landen die zin heeft om (een stukje) mee te reizen?

Groetjes!

Hoi, ik heb net jouw reisbericht op het reisgenoten forum gelezen.

Hoi, ik heb net jouw reisbericht op het reisgenoten forum gelezen. Mijn naam is Everet, ik ben in mijn 30er jaren, en woon nu op mijn geboorte eiland Curaçao. Ik ben een paar keer met reisgenoten via het reisforum op reis geweest en moet zeggen dat het een leuke ervaring was geweest.

Peru stond toevallig al een tijdje op mijn bestemmingslijst. Ik ga a.s. november naar Lima, Peru en zou uiteraard graag met jouw in contact willen komen om mogelijk wat af te spreken. Ik wil zeker naar Machu Picchu gaan. Ik verneem graag van je per wanneer je naar verwachting in Peru zal zijn.

Groetjes uit tropische Curaçao,

Everet

Hoi,

Ik kom pas in november in Peru, maar wij zouden dus wel wat kunnen afspreken Everet. Weet je al wat jouw plannen zijn? Ik begin dus in het Noorden en ga dan via Lima naar Cuzco, waar ik op 25 november de Inca trail ga doen (heb ik net geboekt). Daarna wil ik nog naar Lake Titicaca en misschien de colca canyon.

Groetjes!