Zelf ga ik waarschijnlijk eind oktober/begin november naar australie (nog even kijken welke stichting ik het best bij mezelf vind passen). Ook ik wil dit doen via een starterspakket en beginnen met een groepsvlucht.
Een auto aanschaffen is ook mijn idee, maar eerst wil ik (nadat ik in sydney ben aangekomen), richting melbourne reizen om daar oud/nieuw te vieren @ Sensation. In januari wil ik naar newzeeland (dat ticket ga ik ook bijboeken) om vervolgens 1 tot 1,5 maand later weer terug in australie te zijn. Reizen af en toe werken.
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Manuela en ik ben 21 lentes jong. Haha.
Ik ben ook van plan om naar Australië te gaan voor een jaar. Ook via een organisatie, want het is fijn om iets te hebben om op terug te kunnen vallen, toch?
Ik heb nog geen reis uitgestippeld, maar sta open voor ideeën.
Graag zou ik wel de cowboy/girl cursus in Leconfield volgen.
Ik zou graag samen met iemand gaan, das toch wel zo gezellig. Als je het leuk lijkt me beter te leren kennen, voel je dan vrij een mailtje te sturen.
Hey Ger!
ik ben ook begin oktober aangekomen in Australie!
Zit nu in Cairns en ga vanaf hier de eastcoast af en ben met kerst weer in Sydney.
Mochten jouw plannen een beetje overeenkomen kunnen we misschien eens wat afspreken?
Met de auto reizen lijkt mij ook ideaal!
ik hoor het wel, groetjes! xdionne86@gmail.com