Okt/nov half jaar Australië (netwerken)

Hoi allemaal,

Ik ben als het goed is eind juni afgestudeerd als ingenieur aan de School of Technology en ben nu 21 jaar. Voordat ik vast ga werken wil ik eerst reizen. Mijn plan is om rond okt/nov voor een half jaar naar australië te gaan. Nu is het altijd leuker om alvast wat mensen te kennen voordat je heen gaat. Zijn er mensen die ook rond deze periode heen gaan. Mijn doel is om langs de oostkust te gaan reizen, genieten.

Laat maar weten als je ook rond deze periode van plan bent te gaan en wat je reisideeën zijn. Gr

Hoi!

Ik wil ook rond die tijd naar Australie vertrekken. Wil jij er ook gaan werken of alleen reizen?

Ik was van plan om alleen maar te reizen, maar ik denk dat het ook wel goed is af en toe ergens te werken. Al wil ik niet te lang op de zelflde plek blijven. Hoe denk jij daarover dan?

hoi hoi
Ik wil waarschijnlijk in oktober naar australie gaan voor een onbepaalde tijd om daar veel te zien maar ook af en toe te werken… Wil ook naar de cook eilanden(lijkt me ook mooi om te zien) ben een gezellig iemand en vind het gewoon niet zo leuk om helemaal alleen te gaan!

xxjes

Hey,

Leuk dat je ook naar australië gaat. Ik heb ondertussen al mijn reis geboekt en vlieg 6 nov naar australië. Ik ga niet met zo’n groep mee… ik regel het verder zelf allemaal wel in australië… Ik heb ongeveer ook al een route uitgestippeld langs de oostkust naar beneden en dan naar het midden en via het midden naar de westkust…

heb jij al enig idee wat je daar allemaal wil gaan doen?

Xx en heb je hyves of msn, dat praat ff makkelijker dan deze site…

Hoi
Ik heb msn ja dat is [EMAIL=“sanne_veerman63@hotmail.com”]sanne_veerman63@hotmail.com en ik heb ook hyves en sta gewoon bij sanne uit volendam…
Heb zelf nog geen plannen gemaakt eigenlijk! het is ook niet 100 procent zeker dat ik ga, wilde eerst even kijken of ik een leuke reisgenoot tegenkom… maar ik denk dat het wel gaat lukken :nod:
Jij staat ook op hyves?

xxjes sanne

Hoi allemaal!
Ik ben Lisa, 25 jaar en ook van plan okt/nov naar Australie te gaan! Lijkt me leuk om van te voren al iemand te kennen… Ik ben afgestudeerd Rechten en kom uit Amsterdam. Mijn email is [EMAIL=“lisasluis@hotmail.com”]lisasluis@hotmail.com

Groetjes Lisa