ok even voorstellen

:dag: ik ben Eva,allenstaande moeder,ik ben vroeger in mijn kinderjaren wel op vakantie geweest,Griekenland en Spanje en heb zwitzerland,luxemburg en Belgie gezien maar de reden van dit forum is dat ik hopeloos verliefd ben op mijn vriend in Albanie maar die gaat volgend jaar studeren in Amerika,Houston, Texas en dan is het de bedoeling dat ik en mn zoontje van 3,5 uiteindelijk bij hem gaan wonen maar ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten en of het uberhaupt wel mogelijk is om zomaar te emigreren naar Amerika,moet ik een visum?hoe zit het dan met inkomen enz. en mijn ogen duizelen op t moment van alle sites dus dacht ik probeer hier gewoon wat wijzer te worden,dus heeft er iemand tips,wijsheid of informatie dan hoor ik het graag :):):slight_smile:

Hoi Eva,welkom op wereldwijzer!
Als je naar Amerika reist voor langer dan 90 dagen, moet je een visum voor Amerika aanvragen. Het visum in Amerika is een zeer belangrijk onderdeel bij het emigreren. Zonder visum in Amerika ben je voor de wet strafbaar. Helaas is een visum voor Amerika niet zo gemakkelijk te verkrijgen. Er zijn diverse manieren om visum aan te vragen voor Amerika.
Wil je permanent in de VS verblijven dan heb je een green card nodig,Eva!
Hoe je dit kan verkrijgen en andere antwoorden op al je vragen,gewoon een berichtje posten op het Amerika Forum er zijn genoeg mensen die je een eindje op weg kunnen helpen met al je vragen,Eva!
Succ6 !
groet,georgessiam.