Ok, even voorstellen dus...

Hallo reizigers,

Mijn naam is Jo. Tijdens het online zoeken naar bruikbare info over reizen naar Thailand kwam ik hier bij wereldwijzer terecht. Eerst wilde ik samen met m’n vriendin (en toekomstige echtgenote) Loes een georganiseerde groepsreis maken via Koning Aap, Sawadee of een gelijkaardige organisatie. Het is namelijk onze eerste “grote” reis.
Probleem is dat de accomodaties waarin je dan verblijft toch dikwijls een beetje dertien in een dozijn zijn, middenklasse hotelletjes; als er wordt gesproken over authentiek logies, gaat het meestal over heel toeristische dingen. En laat dat nu net zijn waar wij naar op zoek zijn: authentieke adresjes met echt contact, gezellig en speciaal. Dan denk ik dat ik onze reis beter zelf organiseer, zeker als het over Thailand gaat, want als ik de fora hier kan geloven, is dit een ideaal land om te beginnen met je reisavonturen. Niet dat we nog niks gedaan hebben natuurlijk, maar toch vooral in Europa (niks mis mee, wil ik ook blijven doen); dit voorjaar ook nog een week getrokken in de Hoge Atlas in Marokko met een plaatselijke gids en gelogeerd bij Berbers. Prachtig ook.

Zo, dat was het. Ik hoop nog veel plezier te mogen beleven aan deze “community” en binnenkort ook een steentje te kunnen bijdragen!

Gr,

Jo

Hoi Jo,

Welkom op Wereldwijzer! Heb je ons Thailandforum al ontdekt, deze staat vol met leuke tips.

Uiteraard, zo’n bron van informatie! De goesting wordt er alleen maar groter door, ik wou dat we al bijna gingen vertrekken…