Hallo Reisgenoten!
Toen ik vorig jaar naar Thailand wilde reizen, kwam ik op dit forum terecht. Ik kwam erachter dat het nogal een levendig forum is, en dat iedereen erg behulpzaam is. Ik zou jullie hulp ook nu weer goed kunnen gebruiken. Ik zou voor een onderzoekje wat dingetjes willen weten van (internettende) mensen die erg van reizen houden, zoals jullie.
Ik hoop dat er een paar mensen zijn die mij willen helpen. Ik zou jullie echt hartstikke dankbaar zijn!
Je kunt op dit forum reageren, maar ook via mijn mail: [EMAIL=“cflens@hotmail.com”]cflens@hotmail.com. Superbedankt!
- Hoe belangrijk vind je de mening van onbekende reizigers (verkrijgbaar via fora als deze) tijdens de voorbereiding van je reis?
- Prefereer je een forum waarin je met een prof. auteur van een reisgids kunt praten boven een forum met zomaar wat reizigers?
- Kun je het af met alleen informatie van internet en zonder een reisgids?
- Welke sites vind je erg handig? Is er 1 site die er echt uitspringt in de informatievoorziening van reizigers volgens jou?
- Wat voor soort informatie zoek je vooral op internet?->praktische info, reisverslagen, achtergrondinfo enz?
5.Wat voor soort informatie zoek je alleen bij een betrouwbare bron, zoals een reisgids?(achtergrondinformatie, praktische info enz) - Wat vind je van het idee dat je een mp3’tje kan downloaden die je onderweg toeristische informatie en tips geeft over de omgeving? Wat voor soort informatie zou je dan willen horen?
- Zou je geld overhebben voor software voor je gsm of pda met ingebouwde reisinformatie voor onderweg? Wat voor informatie zou je dan willen horen?
- Zou je een prijs willen betalen voor kwalitatieve digitale reisinformatie volledig afgestemd naar jouw interessegebied (bv via een invulformulier je interessegebieden aangeven, en dan de informatie toegestuurd krijgen die je zoekt)?
Dat was het, harstikke bedankt. Groetjes Claudia