Ben je tevreden over de antwoorden op het Thailandforum?

Ben je tevreden over de antwoorden die je krijgt op je vragen hier op het Thailandforum?
U kan eventueel hieronder uw opmerkingen geven!
gegroet:georgessiam.:chin:

je weet snel wie zijn hart op de juiste plaats zit .

Hier bij ons op het forum,hebben we veel mensen met Thailandervaring!Dave die veel weet over het reilen en zeilen van reizen en vliegtickets.
Steven die veel weet over visa’s en verblijfsvergunningen alsook andere nuttige info zoals wat je nodig hebt om eventueel een zaak uit de grond te stampen.
We hebben ook Hans2007,die veel nuttige dingen weet over Thailand,ook de inbreng van verschillende leden zoals:Jan,shantiguru,Liu(frank)dirkpie,Jelle,Baco,Wim Kohchang , Fransjes en Rik(zal er nog een paar vergeten,mijn excuses) maakt dat we goed zijn gewapend om de mensen te helpen met al hun vragen!
Nu als ik andere Thailandforums afschuim,dan zie ik dikwijls dat de mensen lang moeten wachten om hun vragen beantwoordt te krijgen.
Hier bij ons op het Thailandforum wordt je snel geholpen met de Thaise glimlach,en zo hoord het ook.
gegroet:georgessiam.

1 like

Hi George en andere actieve beantwoorders, Ik heb respect voor jullie werk, snelle reacties en alle info die hier gegeven wordt, THANKS!!
Lastig blijft het om het juiste te vragen met enkel woorden op ā€˜papier’ en dan dus de juiste info te kijgen.Maar nogmaals ik ben er blij mee met dit forum!!:zon02:ipv van alle regen.

Ja, zo zijn wij…als we kunnen helpen, dan doen we het van harte.
George, waarom zegt je niets over je werk, overal, op de ā€œforumā€? Je kent Thailand van buiten, je maakt zeer interessante peilingen, om maar te zwijgen dat je overal bent waar nodig is.
Je en Dave, Thailand is GOED vertegenwoordigd !
Groetjes
Sopirla>>>

Hey, George, op 1 vraag, geven jullie een gans gids uit; ik kan me niet voorstellen dat er iemand verloren is gelopen; meestal doe je stommiteiten omdat jezelf stom bent, pech of andere goed advies niet gevolgd heb; en voor alle gevallen heb ik geen compassie !

meestal zijn de eerste 3 a 4 antwoorden wel zinnig daarna valt het me op dat het heel dikwijls zinloos geklets over niet ter zake doende dingen wordt en het niet meer over de gestelde vraag gaat.
Maar ik ben tevreden en krijg eigenlijk altijd wel een antwoord waar ik wat aan heb.

Tip !!!
Stop na 3 antwoorden !!!
NEEEEEEEEEEEEEEEE er is herhaling, natuurlijk ( en dat wijst op waarheid of juistheid ) maar zoek tussen de regels of doe PM !!!
Wij zijn geen waarzeggers maar wij hebben het ervaren ! Ennnn willen het delen …

:chin:

Indien we praten is het voor sommige niet goed en als we iets zeggen is het teveel …:chin:

Soms wil ik zeggen " GO TO HELL " …sorry

wie zegt hier dat antwoorden (dus praten)niet goed is? alleen als het weer zo’n zin wordt als Go to hell dan heb ik mijn zakken weer vol en log uit.
Ik gebruik het forum nl. alleen voor informatie verzamelen.

Dankzij al deze mensen hier op het forum is het Thailand-forum hier op WW zo groot geworden. Toen ik begon als forumbeheerder was het Thailand-forum nog niet zo heel groot. De laatste jaren is het een van de meest bezochte subforums van WW (altijd in de top 3) en daar mogen we met z’n allen best een beetje trots op zijn.
Veel kennis hier aanwezig, vaak snelle reacties op vragen en een goede sfeer !

Ik ben het wel een (heel) klein beetje met je eens dat we na 3 of 4 antwoorden soms een beetje afdwalen van de eigenlijke vraag.

Dit heeft te maken met het enthousiasme van onze reageerders en de kennis en eigen ervaringenen die ze graag met iedereen willen delen. Ik denk dat het juist ook de charme is van dit forum.

Volgens mijn mening, qua informatie iedereen is eens dat heel goed geholpen werd; als het verwaterd naar 3-4 antwoorden, is in 99% de fout van de ā€œklantā€ die zijn eigen reisplanning niet kan maken, en in z’n geval, heb ik TOTAAL geen begrip voor.
Koop LP en na je eigen ā€œwerkā€ vindt je niet wat je zoekt, dan kunt je de ā€œThailand Forumā€ raadplegen.
Ik zal nooit begrijpen de reizigers die alles op een mooie bord geserveerd willen worden!:mad:

Nu wat betreft mijn persoon,zal altijd de mensen helpen met hun vragen,indien ik het niet weet(vooral de zuiderse provincies)dan pas ik en laat andere mensen aan het woord die wel op de hoogte zijn van het reilen en zeilen in het zuiderse gedeelte van Thailand.
Ikzelf heb geen problemen als de mensen dikwijls dezelfde vragen stellen.(beantwoord ze met de glimlach)
Ook kan je veel info vinden in de(sub rubriek: reisinformatie),wat betreft het noorden van Thailand en Bangkok bezienswaardigheden.(zie link in mijn handtekening)
Voor de rest hebben we hier op het Thailandforum een gezellige "bende"af en toe wordt wel naast de kwestie gesproken,maar zolang dat dit in de perken blijft heb ik daar geen enkel probleem mee!

Bedankt !

ik sta iedere keer weer versteld van de snelle reacties en de goede tips.
na 5x thailand kan ik eindelijk zelf ook tips aan mede reizigers geven

jeroen

:chin:Ik persoonlijk vindt het niet erg om antwoorden tegeven maar het begint wel een beetje flauw te woorden als er steeds de zelfde vragen gesteld gaan woorden door mensen die maar 1of 2 dagen op dit forum aanwezig zijn.
heb vaak het gevoel dat dit gebeurd door mensen die het gewoon een lolletje vinden om die vragen te stellen en helemaal geen intresse hebben in de antwoorden
uitzonderingen daar gelaten. :thailand::cambodia:

Fransjes, juist daarom was ik gisteren zo :mad: omdat sommige geen ā€œwerkā€ willen doen; ermee bedoel ik, koop een goede gids, lees alles wat je interesseert en dan als iets specifiek zoekt, plaats een vraag aan de thaise forum.
Ik denk dat de bedoeling is mensen te helpen die met een specifieke vraag kampen en NIET hun reis organiseren; dit moeten ze zelf doen !
Groetjes
Sopirla>>>

Het forum heeft een uitstekende zoekfunctie die genoeg draadjes geeft over bepaalde onderwerpen. Vraag me soms af of bezoekers daar gebruik van maken. Ik ben ook heel tevreden over het forum. Ook al ben ik niet actief. Ik volg wel alles dagelijks op de voet.