(origineel bericht op be-more.nl)
Oef… deel 2
Halo allemaal,
Er is inmiddels weer een maand voorbij, sinds ik mijn vorige bericht heb aangepast (zelf reageren op je eigen berichten kan niet, tenzij je niet inlogt… maar dan heb je de vervelende Captcha codes, hahaha). Ik heb echter niet stil gezeten, dus hier een update van mijn “To do,before Cebu” lijstje (alleen de nog openstaande puntjes vermeld ik nu):
<em>Inmiddels gedaan:</em>
- Tandarts; volgende halfjaarlijkse controle mag ik in november plannen, of zelfs begin december
- GGD: diverse injecties al gehad. Alleen de 3 injecties tegen Hondsdolheid mag ik nog gaan halen (ben ik er daarna wel voor altijd vanaf, en… hoef ik me niet druk te maken om huisdieren daar, of… vleermuizen)
- Vluchten geboekt, en betaald: vanaf Amsterdam, via Hong Kong, naar Cebu. Heen valt nog wel mee, met maar 2 uur wachten/overstappen in Hong Kong, maar de terugreis is dit vervelender… aankomst op HK om 15:25u, vertrek pas weer om 00:25u :-o
- 1e deel van Be More betaald
- verloopstekkers gekocht
- 1e sponsering al gekregen: de affiches om statiegeldbonnen mee te verzamelen heb ik gedoneerd gekregen van de copyshop. <strong>Heel erg bedankt hiervoor, Arnhem Copyshop!!</strong>
- Mobiele telefoon SIM-lock vrijgemaakt… althans, dat hoop ik, want ik kreeg een vreemde foutmelding toen ik het probeerde (een die niet als mogelijke fout vermeld werd door Vodafone… maar… gelukkig werkt mijn telefoon nog wel, want dat had ook nog eens kunnengebeuren). Binnenkort toch maar even langs de Vodafone winkel, om te checken of het me nu wel, of niet is gelukt.
<em>Nog te doen:</em>
- VoG regelen (Verklaring omtrent Gedrag)
- Brillen uitzoeken, en bestellen (zowel mijn gewone bril als mijn zonnebril zijn hard aan vervanging toe)
- Statiegeld affiches ophangen bij een viertal supermarkten (en regelmatig geld ophalen, en storten)
- Nog een paar andere mogelijke sponsors benaderen
- Artikeltje schrijven en opsturen, zodat het in onze wijkkrant geplaatst kan worden
- Reisverzekering regelen
- Pasfoto’s maken, en paspoort verlengen (november)
- Visum regelen (zodra paspoort verlengsd is)
- Huur regelen bij verhuurder voor de maanden februari en maart 2014
- Checken of ik alles in huis heb wat ik denk nodig te hebben (eind december)