(origineel bericht op be-more.nl)
Nog 1 nachtje…
<em>Nog 23 uur en dan het vliegtuig in…</em>
Het is bijna zover, morgen rond deze tijd zit ik het vliegtuig om via Dubai naar Durban te vliegen. Maandagmiddag om 17.10 hoop ik daar veilig aan te komen en begint het grote avontuur.
Ik ben ontzettend blij om te kunnen vertellen dat ik maarliefst 227 telefoons heb kunnen inzamelen die samen een super bedrag van 823,04 hebben opgeleverd. Hiernaast zijn er ook heel veel lieve en vrijgevige mensen die hun bijdrage hebben geleverd, waardoor ik met trots kan melden dat ik 1170,94 mee kan nemen naar het project. Het is zo´n ongelofelijk bedrag dat ik ervoor heb gekozen om het geld te storten op de rekening van Be More. Dit betekend dat er 40% van het bedrag aan Bobbi Bear wordt gegeven voor lange termijn doelen en 10% van het geld wordt gestort voor Be More. De overige 50% van het ingezamelde geld ga ik zelf, natuurlijk in overleg met de mensen van Bobbi Bear, aan een mooi doel besteden. Zodra het duidelijk is waar het geld naar toe gaat schrijf ik dit natuurlijk op mijn weblog.
De afgelopen dagen heb ik nog zo veel mogelijk mensen proberen te zien. Gisteren gegeten met mijn lieve opa en oma, en vervolgens wezen stappen met lieve vriendinnen. Vandaag nog wat mensen gezien en morgen nog de buurtjes gedag zeggen. Het is een raar idee om de komende 6 weken weg te zijn, maar ik heb er ontzettend veel zin in. Toch denk ik dat er flink wat zenuwen komen als ik morgenmiddag rond half 4 richting het vliegveld in Düsseldorf vertrek. Gelukkig vlieg ik samen met Denise en kunnen we onze zenuwen delen.
Ik zal de komende weken zo vaak mogelijk een berichtje te plaatsen om te laten weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal meemaak. Als je aan de mailinglist je e-mailadres toevoegt krijg je een mailtje als ik een nieuw bericht achter laat. Natuurlijk hoop ik ook van jullie te horen hoe alles in Nederland gaat dus laat vooral veel berichtjes achter en jullie kunnen natuurlijk ook altijd mailen.
<em>Het gaat nu echt beginnen…</em>
Heel veel liefs Irma
PS: stomstom, maar in mijn vorige bericht heeft tot vanmiddag een verkeerd rekeningnummer gestaan, er mistte een 1 aan het begin. Dit is inmiddels veranderd, mocht je nog geld over willen maken voor Bobbi Bear kan dit naar: 12.17.74.228 tnv Be More te Nijmegen o.v.v. Irma van Mersbergen.