Mijn droomreis...

(origineel bericht op be-more.nl)

Mijn droomreis…

Morgen begint het echt…de koffer is gepakt en de handbagage zo goed als klaar. De vraag wat ik wel of niet mee wil nemen is vaak gesteld deze week, maar het is vast weer in Zuid Afrika, gewoon hoogzomer, dus… niet te veel warme kleding in de koffer doen.
Vanavond nog even met de kids uit eten, nog één nachtje thuis slapen of wakker liggen :slight_smile:
Afscheid nemen van iedereen die me lief is, soms lijkt het net of ik niet terug kom, maar ik blijf maar 8 weken weg hoor…
Ik weet niet hoe de internetverbinding nabij Durban is, maar als je me nodig bent kan je me gewoon emailen naar mijn "THUIS"adres, wordt automatisch doorgestuurd naar mijn “LEVEN” mailadres.
Ook heb ik een ander telefoonnr waar ik op te bereiken ben, maar bellen en sms-en kost denk ik nog wel wat, dus skypen en mailen is het beste communicatiemiddel voor deze periode.

Het donatiegeld is geteld, ik geloof het zelf bijna niet, € 1.663,36, oftewel 16.974,57 Zuid Afrikaanse Rand. Wat kunnen we daar ontzettend veel mee doen, ik laat het jullie weten wat er mee gebeurd!!! Alle gulle gevers heel heel heel hartelijk bedankt!!!

Zo meteen online inchecken en de stoel alvast reserveren, al telefonerend met mijn medereizigster, om toch nog een beetje gezellig te zitten tijdens de lange vlucht van London naar Johannesburg.

Iedereen het allerbeste gewenst en het volgende bericht komt vanuit Zuid Afrika…

Hartelijke groet

(origineel bericht op be-more.nl)