Zuid-Afrika here I come!

(origineel bericht op be-more.nl)

Zuid-Afrika here I come!

Hoi Allemaal,

Zo mijn eerste (en gelijk mn laatste) bericht uit Nederland. Het is bijna zo ver, over zo’n 4,5 uur ga ik de lucht in op weg naar Dubai, om hier vervolgens een heerlijke tussenstop van 10 uur te houden. Gelukkig dit alles niet alleen. Via be-more ben ik in contact gekomen met nog 4 andere die ook deze vlucht hebben. Daarna doorvliegen naar Durban. Daar worden we maandagavond verwelkomt in het hostel Blue Sky Mining en staat een gezellige en lekkere maaltijd op het programma. Dan ontmoet ik ook mijn medevrijwilligers van The Farm. Ik ben zeer benieuwd naar de eerste indrukken die Afrika aan mij zal geven.

Dalijk nog mn laatste spulletjes pakken en hopen dat de ritsen van mn tas niet knappen… het is wat, zo’n backpackrugzak. Maar goed, al het belangrijke is in ieder geval mee. Op Schiphol word ik gelukkig door mn lieve vriendinnetjes en gezin uitgezwaaid. De afgelopen dagen besef ik eigenlijk niet dat ik dalijk 10 weken in Zuid-Afrika zit… misschien dat dat pas komkt als ik daadwerkelijk in het vliegtuig zit. In ieder geval niet veel spanning en stress. Ik ga alles lekker op me af laten komen en gewoon genieten. Waarschijnlijk kom ik zo’n 1x in de week in een internetcafé en kan ik jullie laten weten wat voor leuks ik allemaal mee maak :). Jullie zien mn eerste bericht vanuit Zuid-Afrika wel verschijnen.

Groetjess

(origineel bericht op be-more.nl)