Nog één (half) weekje!

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog één (half) weekje!

Mijn vertrek naar Cambodja komt nu wel heeel dichtbij!

Ik heb een lijst gemaakt van alles wat ik nog moet doen voor ik weg ga, en deze wordt gelukkig zichtbaar kleiner. In de afgelopen week heb ik namelijk veel dingen voor de reis geregeld: de laatste inentingen gekregen (Hepetitis en Buiktyfus), pasfoto’s laten maken voor het visum, prijzen voor vliegtickets in de gaten gehouden, malariatabletten gekocht bij de apotheek (wat is gezond zijn duur!) en verder nog een beetje onderzoek gedaan naar reisideeën voor de weken nadat het project is afgelopen.

Gelukkig heb ik van Rianne, de regiocoordinator, de namen gekregen van twee meisjes die voor een ander project van be more ook in Kampot zijn als ik er ben. Aangezien ik me nogal zorgen maakte omdat ik de enige buitenlander op het project zal zijn, is het fijn te horen dat deze meisjes (ongeveer mijn leeftijd) dus in de buurt zullen werken, en dat we samen in een kamer in het guesthouse zullen slapen. Misschien zelfs potentiele reisgenoten?

De komende paar dagen worden erg hectisch, niet alleen door de laatste voorbereidingen voor de reis, maar vooral omdat ik daarnaast óók nog eens mijn zomervak statistiek af moet ronden (dinsdag middag is het eindtentatmen en woensdag vlieg ik al!), én ik moet binnen deze drie dagen ook al mijn spullen van Utrecht terug naar Zoetermeer verhuizen (de huur van de kamer loopt niet door in de zomer).

Al met al veel stress maar vooral ook heel veel zin in de reis!

(origineel bericht op be-more.nl)