Oceanie en Afrika

Hallo,

Ik ben Patricia Geladé, 32 jaar en woon te Hasselt. Een tijdje geleden ging ik op zoek naar een reisgezel om me vanaf begin september tot half december te vergezellen naar Argentinie, australie, nieuw zeeland en fiji. Helaas heb ik tot nu toe niemand gevonden die dit traject ziet zitten. Ik heb ondertussen mijn plannen aangepast en heb besloten om begin september (of misschien eind augustus) alleen te vertrekken volgens dit schema:

• september - oktober : australie oostkust, zuidkust en outback
  • oktober - november: nieuw zeeland noroder- en zuidereiland
  • hiertussen eventueel een bezoek aan Fiji
  • november - half december: afrika (vb. voor een 19 daagse trip van de victoria falls tot kaapstad)

Omdat ik nog nooit alleen heb gereisd naar een ander continent, dacht ik eraan deze trips in een groepsreis te doen met internationaal of nederlandstalig gezelschap. Ik heb al verschillende groepsreizen gevonden die enorm goed meevallen qua prijs (ik heb de prijzen vergeleken met wat volgens forums aan zulke trips wordt uitgegeven als je alles zelf regelt en daar zit het niet boven) en bovendien is het mogelijk al die groepsreis-routes achter elkaar te schakelen (met dan telkens wel wat adempauze).

Toch ben ik nog steeds voorstander om deze plaatsen met een reisgezel te doen. Vandaar dat ik een nieuwe oproep lanceer: indien je graag (één van) dezelfde plaatsen wilt bezoeken en dit liever doet in gezelschap (met of zonder de groepsreizen die ik tot hiertoe heb gevonden), of je wilt een stukje meereizen, laat me dan iets weten op het mailadres patricia.gelade@gmail.com

Patricia