azie dec 2012 tm februari 2013

hey hallo,
ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Patricia Reijrink, 27 jaar en woon in Noord-Brabant vlakbij Tilburg. 2 jaar geleden heb ik al 3 maanden door Australie gereisd en heb het reisvirus te pakken. Nu wil ik graag in December voor 3 maanden door azie gaan reizen, voornamelijk: Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand, Filipijnen en misschien nog meer… Ik zou het leuk vinden om in elk geval samen met iemand aan deze reis te beginnen.
Ik ga voornamelijk voor de cultuur en de natuur maar een feestje op zijn tijd is ook zeker niet verkeerd.:zon02:
Wanneer je deze plannen aanspreken dan laat gerust een reactie achter…

groetjes patricia

Hoi Patricia!

Dat klinkt leuk! Ik kan denk ik max. 6 weken weg, maar misschien dat we idd samen een begin kunnen maken? Ik ben zelf 30 (maar eigenlijk veel jonger…:wink: ) woon in de buurt van Haarlem, ben sportief en ben net als jij naar Australie geweest vorig jaar. Nu dacht ik ook eens een ander werelddeel te bezoeken. Ik vind een mooie mix van cultuur, natuur en een feestje belangrijk. Maar dat kan wel in Azie dacht ik zo! Ik dacht zelf meer aan begin november te vertrekken, ben jij nog flexibel in je reisperiode?

Groetjes Mariska

hoi mariska,
super dat je ook van plan bent weer te gaan.
ik ben flexibel in de reisperiode dus november zou ook nog kunnen… waar wil je ongeveel naartoe?
gr patricia

Nou ik dacht eigenlijk het rondje thailand-laos-cambodja te maken in een week of 5/6. Dat zou dus wel goed te combineren zijn met jouw reisplannen misschien? Dan zou jij gewoon kunnen doorreizen natuurlijk… Maar andere landen sta ik ook voor open hoor als jij een andere volgorde zou willen nemen?

Groetjes Mariska

PS misschien even priveberichtje sturen, maar weet niet zo snel hoe dat kan :slight_smile:

Hey dames,

Zonder een man natuurlijk geen feestje, of is three a crowd? Ik ben 29 jaar, woon in Zwolle en ben van plan dit jaar in november een reis naar het verre oosten te maken. Het lijkt me uiteraard leuker samen met wat anderen op te trekken. Ik heb alleen 4 weken tot mijn beschikking, de rest van de dagen spaar ik voor een grotere reis volgend jaar.

Ik ben benieuwd!

Groet Marco

Hoi Patricia, ik vertrek 2 december 2012 voor 6 weken naar de Filipijnen. Ik woon ook in Noord-Brabant. Net als jij lijkt het me leuk om de reis samen met iemand te beginnen. En als het klikt gezellig een deel samen te reizen. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel. Gr. Shirls

hey allemaal,
voor mij gaat het voornamelijk om het starten van de reis samen met iemand en als het goed klikt natuurlijk voor langere tijd. altijd gezellig om de pret met andere te delen. dus ik zeg: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!
misschien een idee om via de mail even verder te communiceren?
mijn mailadres is: [EMAIL=“patricia6388@hotmail.com”]patricia6388@hotmail.com
xx patricia