Ik ben Emma(21). Ik ben bijna afgestudeerd (januari) en wil daarna even gaan werken en dan in september een half jaar naar het buitenland. Dit wil ik liever niet alleen doen en daarom ben ik opzoek naar een reisgenoot(V). Waar we heen gaan maakt mij niet zoveel uit. Ik ben voor heel veel in. Wel zou ik graag naar een Engelstalig land gaan om mijn engels te verbeteren, maar dit is geen must. Ik hou van de zon, leuke nieuwe mensen ontmoeten een van een feestje. Ik hoor wel wie er soortgelijke plannen heeft!
Jouw oproep had zo de mijne kunnen zijn.
Ik (Linda 22 jaar) wil namelijk ook graag op wereldreis maar er is niemand die mee kan of wil.
Mijn doel is om zo veel mogelijk te zien en vooral om mij engels wat te verbeteren.
Nu heb ik iets gevonden op internet, vrijwilligerswerk in ghana + engelse les. Dit wil ik graag eerst een maand of 2 en daarna verder gaan trekken en meer van de wereld gaan zien bijv. Australie, Nieuw Zeeland, Amerika en eindigen op een relaxed eiland om vervolgens uitgerust opzoek te gaan naar een nieuwe job. Als alles mee zit dan ben ik in juni afgestudeerd.
Misschien kunnen we contacten en kijken of onze wensen bij elkaar aansluiten.
Ik ben Patricia, 32 jaar en woon in Hasselt (Belgie). Ik zoek een reisgenoot die me zou willen vergezellen vanaf de laatste week in augustus tot half december. Ik heb volgende bestemmingen in mijn hoofd: argentinie (waarvan een week vrijwilligerswerk met zeezoogdieren), chili, (eventueel paaseiland), australie, nieuw zeeland en fiji.
Interesse? Mail naar patricia.gelade@gmail.com.
Ik ben Patricia, 32 jaar en woon in Hasselt (Belgie). Ik zoek een reisgenoot die me zou willen vergezellen vanaf de laatste week in augustus tot half december. Ik heb volgende bestemmingen in mijn hoofd: argentinie (waarvan een week vrijwilligerswerk met zeezoogdieren), chili, (eventueel paaseiland), australie, nieuw zeeland en fiji.