oad zuid-thailand

hallo mensen
Wie is er weleens met de rondreis door zuid-thailand met oad geweest?
wij willen in okt 2006 aanrader?

koop gewoon een ticket en ik weet een gids met chauffeur voor je, dan hoef je ook niet met een grote bus vol met mensen mee. Als je alleen gaat dan ben je zelf baas en jij bepaalt wat je wilt gaan bezoeken en de gids heeft heel veel leuke tips.

Ik heb geen ervaring met groepsreizen, maar ik zou individueel gaan als ik jullie was. Thailand is zo ontzettend makkelijk bereisbaar en de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Vervoer en accommodatie is erg makkelijk te regelen en naar elke uithoek in het land gaat wel een vliegtuig, trein of bus.

dit is geen antwoord op onze vraag ik hoop dat iemand reageert die deze rondreis heeft gemaakt hebben al geboekt ons leek het een leuke reis voor een redelijke prijs de eerste veertien dagen gaan we wel zelfstandig op pad willen een trekking gaan doen in chiang mai hebben via via al een leuk reisburo in chang mai zijn overigens al twee keer in thailand geweest zouden graag langer willen maar helaas het werk laat dat niet toe

Nee, ik heb geen ervaring met oad, maar waarom bel je het reisbureau niet of zij mensen weten die deze reis hebben gemaakt zodat je met hun contact op kan nemen.