NZ, okt/nov 2011 wie durft het avontuur aan?

Ik ben van plan om de maanden oktober en november 2011 in NZ door te gaan brengen. Ik wil een avontuurlijke reis gaan maken van noord naar zuid. Aangezien mijn moeder in Taumaranui was geboren en daar was opgegroeid, heb ik familie over het land verspreid. Het is fantastisch om op een farm met duizenden schapen mee te helpen. 15 jaar geleden was ik met mijn moeder en zus op het noord eiland. Vandaar dat ik nu ook naar het zuid eiland wil.
Ik vind alleen reizen voor een korte periode geen bezwaar, maar ik zoek een gezellige en avontuurlijke vrouw om samen door het land trekken. Laat wat van je horen, ook als je tips hebt, ervaringen wilt delen of gewoon iets wilt zeggen. Groet, Nick

Hi Nick,

heb je die gezellige en avontuurlijke vrouw al gevonden?

Hi Inezzzz,

Ik ben nog maar net aan het plannen. Ik heb nog geen reacties ontvangen. Het is geen must maar het zou gezellig kunnen zijn om met een vrouw een deel van de reis te beleven. Dus ik laat het maar op me af komen hoe het gaat.

Groetjes,

nick

Hi Nick,

Ben je al gevorderd met met reisplannen en heb je al een (voorlopig) schema?>>> Ik ben erg benieuwd naar je interesses en wat jij onder avontuurlijk verstaat. Bungyjumpen, bergklimmen, trails o.i.d.? Heb je al een idee hoe je ter plekke gaat reizen en wat is je dagbudget? Of wordt het een familiebezoek? In welke landen heb je nog meer gebackpackt? Leuk dat je moeder daar vandaan komt, dus je bent een halve kiwi? :dag:

grtz Bellyvis

Hee Nick,
2 November kom ik in Chrichtuch aan en ben ik 2 maanden in N-Z. Ik reis van noord naar zuid.

Heb je al een leuk persoon gevonden?

Ik ben Anneloes, 19 jaar en nu met 2 mensen aan het backpachen in Thailand.

Kun jij ook iets over jezlef vertellen?

Groetjes, Anneloes