Hoi,
Ik ben Anita, 28 jaar en ga in oktober 5 maanden reizen. Half december wil ik in NZ zijn om dat rond te trekken, liefst met een camper of auto. Om de kosten wat te drukken ben ik op zoek naar iemand die met mij samen het noorder en zuider eiland wil ontdekken in circa 5 weken. Heb je vergelijkbare plannen, dan hoor ik het graag!
Ik wil een maand naar Nieuw-Zeeland in min of meer dezelfde periode. Mijn reden heeft een familie-achtergrond. Wellicht heeft het zin om e.e.a. eens bij elkaar aan te kaarten. Ik ben zelf 44 en woon in Den Bosch.
Ja hoor; Mijn peetoom en -tante (zus van mijn moeder) emigreerden in '78 en ik wil hen graag nog eens bezoeken. Verder wonen er nog enkele ooms en tantes die zijn geëmigreerd voor mijn geboorte. Mijn moeder zelf werd niet ouder dan 24.
Aangezien ik er wellicht één keer heen ga, wil ik ook graag zo veel mogelijk van het land zien. En dat is leuker/prettiger met een reisgenoot. Veel doen, zien, ervaren en hier en daar een ontmoeting. Wellicht te plannen in een soort van rondreis.
Als het je in eerste instantie wat lijkt, dan kunnen we eens kijken of dit samen uit te werken is. Dat kan hier via dit forum. Handig is dat ik je dan mijn mailadres geef.
Ik ga vanaf eind december t/m eind januari naar Nieuw-Zeeland, de vliegtickets heb ik al. Ik wil graag beide eilanden rondtrekken, per auto of per Magic of Stray bus. Per auto is eigenlijk alleen haalbaar (en natuurlijk veel leuker) als je het samen met anderen doet. Bovendien is het makkelijke om van de route af te wijken en de echt mooie plekken te zien.
Ben zelf 33 jaar en wil graag ook een paar mooie tracks gaan lopen. Maar verder sta ik overal voor open.
dat klinkt best goed. Wat is voor jouw eind december? Ik kom namelijk uit Australië op dat moment en ik had gedacht tussen 5 en 10 december naar NZ te gaan voor een week of 5/6. Ook omdat ik weer op tijd terug wil zijn in Melbourne voor de Australian Open!
Waar kom je aan en waar vertrek je? 27 december is voor mij echt te laat maar misschien is het een optie om op het zuidereiland samen te reizen? Ik was van plan op het noorder eiland te beginnen. Ik denk er nog eens over na. Wie weet!
Dat ligt voor mij nog redelijk open. Ik was van plan starten in Auckland, eindigen in Christchurch. Ik heb wel een ticket geboekt van Christchurch naar Auckland op donderdagmiddag 26 januari, maar de kosten daarvan zijn te verwaarlozen, dus daar kan ik altijd nog vanaf zien. Verder heb ik nog niets vastgelegd.
Het zou dus een optie zijn om eerst samen te reizen op het Zuidereiland, dat ik daarna alsnog met een busmaatschappij het Noordeiland doe.
Het zuidereiland staat als stukken mooier dan het noorder eiland bekend, maar ieder zijn eigen ding denk ik dan maar. Waar woon je ergens? Misschien kunnen we eens kijken of het klikt en we een beetje dezelfde ideeën hebben?