Ik verblijf momenteel op Curacao, en ga binnen enkele dagen naar puerto rico, om door te gaan naar de dominicaanse-dan cuba - ff jamaica en maimi dan door na new york om daar oud en nieuw te vieren en dan richting zuid amerika om dan rond carnaval in rio aan te komen.
Is er misschien iemand net zo gek OM HET GEWOON TE DOEN.
Ik plan niets (al lijkt het wel zo) haha en heb geen lichende gelden en moet dus hier en daar proberen te werken om verder te kunnen.
Verder heb ik geleerd dat als je erover na denkt het vaak daarbij blijft ds daarom ga ik gewoon , lijkt het iemand ook leuk om er gewoon voor te gaan en mij te vergezellen naar 1 of meer landen.
zelf zou ik ook zo snel mogelijk willen vertrekken mijn plan was eigenlijk om te vertrekken begin januari maar ik zou nu vroeger willen vertrekken. Maar alleen is ook maar alleen. Zelf ben ik al in Venezuela geweest prachtig, maar nu zou ik toch liever eens van buenos aires naar Rio gaan en eventueel nog verder. Dus wie weet als iemand zin heeft.
wat leuk dat je ook gaat reizen, nou ik ben in midden amerika en dan new york en na oud en nieuw dus ga ik naar zuid amerika (colombia ,argentinie, amazone, brazilie) dus als je zin heb om in te springen eneen stuk mee te reizen ALLEEN MAAR GEZELLIG!!