Ik ben Rixt en ben 24 jaar, mijn plan is om maart 2012 te vertrekken richting Curacao voor een langere tijd.
Het lijkt me erg leuk om samen met iemand die kant op te gaan.
Dus ben jij net als mij altijd opzoek na nieuwe uitdagingen en durf je het aan
Reageer dan en wie weet zitten we maart 2012 samen in het vliegtuig richting Curarao.
Ik heb precies dezelfde gedachte om voor een langere tijd naar Curacao, danwel Aruba of Bonaire te gaan. Het houd met alleen een beetje tegen om in mijn eentje te gaan.
Wat is precies jou doel? Genieten en werken?
Maart is voor mij alleen geen mogelijkheid, aangezien ik eind april een vakantie naar Turkije heb gepland. Is er te schuiven in jou data?
Leuk om te horen dat jij ook graag naar Curacao wilt! Hoe lang wil je gaan? En wat is jouw doel? gewoon wat werken en genieten? same as me?
Mijn vertrekdatum is ook nog niet helemaal duidelijk omdat ik ook graag daarna door zuid-amerika wil rondreizen voor 3 maanden en ik een beetje afhankelijk ben van wat een mogelijk toekomstig reisgenoot wil/kan. Zou dat namelijk niet willen starten in mijn eentje. Maar het zal zeker niet voor juni 2012 zijn, eerder daarna. Eerst nog even wat centjes verdienen in Nederland!
Als je wilt kunnen we wel iets concretere plannen maken.
Kon niet eerder reageren,
Maar mijn doel is eigenlijk een beetje werken en vooral genieten.
ik heb nog geen concrete plannen gemaakt!
Zijn jullie al wat verder gekomen ?
Mijn datum is zeker te verschuiven, aangezien ik nog niks heb gepland.
Zit ook nog met mijn huidige baan
Hoe lang willen jullie uiteindelijk die kant op ?
Ja ik was het liefste gister al vertrokken hahaha… ma helaas!
Ik heb max een jaar in de planning ma als het niet bevalt ben ik ook bereid om eerder na huis te gaan!
Kunnen wel even mailen over hoe en wat ?