avontuurlijke, spontane mensen gezocht (45 -55) om in de kerstvakantie (niet met kerst) samen een leuk chalet te huren in bv noorwegen, zweden of finland en dan samen excursies (sledehondentoer, sneeuwschoenwandeling etc.) te doen.
Heb wat single reizen bekeken, maar de data zijn nooit in de kerstvakantie en ze zijn megaduur, dat moet toch zelf ook te regelen zijn…dus ik dacht: eens peilen hoeveel mensen daarvoor in zijn.
Hoi daar,
Ik ben nieuw op dit forum en weet even (nog niet) een PB te versturen.
Interesse heb ik zeker, ik heb 5 jaar een huis in Zweden gehad (6 jaar terug verkocht), en ik zou graag ook weer eens in de winter die kant op gaan. Ik kom ook uit de buurt van Amsterdam (ben geboren Amsterdammer).
ALs ik die kant op zou gaan, dan ga ik met mijn eigen Auto (geprepareerde offroad Toyota Hilux), ik kan echter zelf maar 1 passagier meenemen (grijs kenteken!). Weet niet of dat voor jou een optie zou zijn (is best wel even een eindje rijden tot de poolcirkel, maar lijkt mij wel een gaaf avontuur).
Groet,
Andre
dat klinkt geweldig maar ik heb maar een weekje, hoe lang doe je erover?
Hallo,
Ik zie dat jullie ook graag het noorderlicht willen zien, dat is ook een reden van mij om die kant op te gaan.
Helaas zit ik niet in dezelfde leeftijdsgroep (ik ben 33), maar ik sta wel open om samen te reizen.
Alleen reizen is echt te duur of alles is volgeboekt. Ook couchsurfhosts zijn er niet te vinden.
Ik wil zelf een weekje gaan, rond 26/27/27 dec tot 3/4 januari.
Ik ben benieuwd wat jij al gevonden hebt.
heb helaas niks gevonden in die tijd, wel eerder, maar vond dat veel te duur, ga nu een weekje (zo’n 1000 euro goedkoper) naar Marokko… misschien volgend jaar samen iets organiseren?
Ik kan ook niks vinden inderdaad. Nou ja, misschien boek ik ook wel iets anders/goedkoper) deze kerst.
Volgend jaar… zover weg kijk ik nog niet.