Ergens tussen 25-01-15 t/m 09-02-15 ben ik van plan naar het noorden van Noorwegen/Zweden/Finland te rijden om daar hopelijk dan het noorderlicht te kunnen zien. Ik dacht zelf aan Kiruna (of eigenlijk Abisko), Tromso of iets in finland rondom die hoogte. Dit wou ik in principe met de auto doen, maar de trein is ook wel een optie of een mix tussen auto en trein. Het liefst zoek ik hiervoor nog twee andere medereizigers aangezien m’n vrienden geen trek hebben in de kou en donkerheid, maar juist die donkerheid maakt poollicht zo goed zichtbaar. Ik sta open voor een heleboel verschillende soorten reizen. Cityhoppen kan, maar kamperen en vissen bijv. vind ik ook prima (zorg wel voor goede gear, zo in die extreme kou) of couchsurfen… Whatever! Er staat nog niks op papier.
Zal mezelf even kort beschrijven. Ik ben 25 jaar en een eerstejaars-masterstudent aan de TU in Delft. Tot mijn dagelijkse bezigheden, buiten studeren, behoren: sporten, lezen van fictie en nonfictie, goede(!) films kijken, chillen en af en toe bier weghakken op een feestje. Your average mannelijke student dus.
Als er mensen geinteresseerd zijn of contact willen opnemen, dan hoor ik dat graag! Kan via dit forum, maar je kunt me ook rechtstreeks op whatsapp toevoegen.
Edit: telefoonnummer per PB