Noorderlicht / Fins Lapland 2009/2010

Hoi,

Je moet jezelf doelen stellen in het leven en de mijne voor dit jaar is om het Noorderlicht te gaan zien. Misschien dit jaar in sept/okt 2009, of anders feb/maart 2010. Ik ben 28 jaar, woon in Eindhoven en heb nog nooit een dergelijke reis gemaakt. Mijn ideale reisgenoot is tussen de 24-33 jaar, man of vrouw, zolang het maar klikt.

Mocht je hetzelfde doel hebben hoor ik dat graag.

Gr

Hallo,

Hoewel het voor mij niet helemaal een nieuw doel is, klinkt het goed. Ik heb het in 2001 ook al eens geprobeerd in zweeds-lapland, en er veel leke dingen gezien en gedaan, maar ik heb toen maar weinig noorderlicht gezien. Dus wellicht gaat dat vanuit Finland beter…:wink:
Dan nog even dit, ik ben Peter, en ik ben 32 jaren oud.

Groet,

Peter.

Hoi!

lijkt me supermooi, Noorderlicht nog niet zo bewust meegemaakt, wel al in Zweden/Noorwegen geweest. Mijn doel dit jaar is ‘op vakantie’ dus dat sluit geheel aan :), maar ben het met je eens dat het moet klikken…
Ben wel benieuwd naar de plannen -hoe lang, hoe reizen, overnachten, wat nog meer doen- dan!?

Gr,
Susan

Is dit een soort poolzomer? Met een soort midzomerfeest waarbij de zon niet onder gaat? Lijkt me ontzettend kickse. Altijd wel eens van gedroomd, maar hoe zit het eigenlijk met die aurora’s van die poollichten, die zijn ontzettend mooi om te zien, maar die komen toch eigenlijk alleen in een poolwinter met name in de nacht?