Noorderlicht

Ik ben Ella, 24 jaar en wil rond december/januari voor een tijd naar Noorwegen vertrekken, rondreizen en het noorderlicht ervaren. Ik ben opzoek naar iemand die het leuk zou vinden om het avontuur aan te gaan en zonder al te veel planning te genieten van het mooie Noorwegen in een minder toeristische periode. Ik ben een rustig persoon, dat goed alleen kan zijn. Ik houd enorm van natuur, landschappen en rauwe omgevingen, ook kan ik genieten van een avond de stad in. Man of vrouw, jongen of meid. Ik heb geen voorkeur. Houd jij van natuur en mensen die genieten van stilte en rust, maar ook onvoorspelbaar kunnen zijn, stuur dan gerust een bericht.
Ella

Hallo Ella,

Heb je een pm gestuurd.

Gr Marco

Hoi Ella,
Ik ben net terug van een week Alta in het uiterste noorden van Noorwegen. Drie avonden noorderlicht beleeft, vanaf een donkere, rotsachtige heuvel.
Een ervaring om nooit te vergeten, zo’n schouwspel recht boven je hoofd. Ik schrijf dit vooral om je aan te moedigen om te gaan. Maar let wel, in december en januari is het in Noorwegen donker en koud, heel donker en koud. Voor het zien van noorderlicht zijn september, oktober en maart de beste maanden. Kijk bv. op Northern Lights in Norway I 3 day forecast I Aurora Borealis In die maanden is het ook prima rondtrekken, lange ruige wandelingen maken en genieten van natuur en cultuur. Hoe dan ook, een goede reis gewenst.
Groet
Siebe

Hallo Ella,

Nog altijd op zoek naar een reisgenoot?

Ik ben er over aan het denken om vanaf 2e kerstdag naar Noorwegen en of Zweden te gaan voor een dag of 7-10. Overnachten in blokhutten en verder back to basics.
Concreets is nog niets, het is slechts een idee tot nu toe.

Mocht je interesse hebben hoor ik het graag.
Gr. Robert

dag Ella

ik heb recent een boek uitgegeven van iemand die in 1979 alleen (en in de zomer, dus totaal andere weersomstandigheden (lees: veel muggen) naar het noorderlicht is getrokken. leuk boekje geworden, dat je wellicht kan inspireren: Jan Bommerson - Noors. Verhalen van een zonderbare reis. ISBN 97.894.91154.06.5

Veel plezier op je reis
Frans van den Muijsenberg

Loes, je hebt me een PM gestuurd maar naar aanleiding van mijn post, maar ik kan hier niet op reageren, je account lijkt gewist te zijn…