Noord-Italiaanse meren

ik zou graag tips willen krijgen over kamperen met 2 kinderen (3+7jaar) aan 1 van de meren in noord-italie. Tips over rustige campings, kindvriendelijke strandjes,gezellige omgeving enzovoort. We staan open voor alle ideeën.Want we weten nog niet precies waar we naartoe willen.:zon02:

Er zijn verschillende touroperators die reizen aanbieden. Een daarvan is Neckermann, zij hebben een speciale gids: Neckermann Zomer 2007 family, dit is hun auto/kampeer vakantie gids. In deze gids vindt je de verschillende meren in het noorden. Het Gardameer is erg in trek bij veel Nederlanders met name het plaatsje Peschiera. Als je vragen hebt kun je me erover mailen: [EMAIL=“eindhoven-noord.mobiel@startravel.nl”]eindhoven-noord.mobiel@startravel.nl
Groetjes José

Hallo!!
Ik kan de camping Vantone Pineta aan het Idro meer aanbevelen!! Het is een rustige camping waar voor iedereen wat te doen is, ook voor de kleintjes. De sfeer is erg gemoedelijk, de voorzieningen zijn prima en op loop afstand is een klein dorpje.Omdat je niet om het meer heen kan rijden is de omgeving ook erg aangenaam, o.a het Gardameer en plaatsen als verona en venezia liggen op een afstand die goed te doen is.
www.vantonepineta.it (ook in het nederlands!)

Succes

Aan het GardaMeer en het Idro Meer zijn verschillende Campings waar het heerlijk rustig is.
al wordt het de laatste tijd wat drukker heb ik het idee.
Dat is natuurlijk vooral aan het GardaMeer.
Dusje kunt het beste even bij verschillende Reisbureaus zoeken en dan onder Familie Vakanties.

Niet zo bekend, maar wel superleuk voor kinderen: Lago di Levico! Ik ga er al me hele leven heen en heb er vorig jaar als animator gewerkt. Neem contact met me op voor meer info.

Hallo Marit,

Ik run samen met mijn Italiaanse man een buitensportbedrijf in Croviana (hartje Val di Sole), niet ver van het Levico meer. Wij bieden onze activiteiten zoveel mogelijk voor het hele gezin aan en hebben allerlei mogelijkheden voor kinderen vanaf 3 jaar. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Voor meer info zie: www.chilirafting.com (ook in Nederlands)
Voor direct contact met mij: vicky@chilirafting.it

Groetjes,
Vicky

Hallo Peggy,

Ik run samen met mijn Italiaanse man een buitensportbedrijf in Croviana, hartje Val di Sole, niet ver van de Noord-Italiaanse meren. Wij bieden onze activiteiten aan voor het hele gezin, voor kinderen vanaf 3 jaar. Meer info: www.chilirafting.com
Voor direct contact met mij: vicky@chilirafting.it
Wij kunnen ook zorgen voor accomodatie. Er zijn meren en zwembaden in de buurt van ons centrum.

Groetjes,
Vicky